Odbyło się pierwsze spotkanie nowej Rady Związku Firm Public Relations, podczas którego Rada ukonstytuowała się.
Rada wybrała ze swojego grona przewodniczącego, którym został Bogdan Biniszewski (Compress), wiceprzewodniczącego – Adama Łaszyna (Alert Media Communications) i sekretarza – Anitę Zdrojewską (Publink). W Radzie zasiadają również: Lidia Marcinkowska (Neuron Agencja Public Relations), Mariusz Pleban (Multi Communications) i Norbert Ofmański (On Board PR).
Nowa Rada stawia sobie za cel aktywne wspieranie Zarządu Związku Firm Public Relations i całego środowiska PR w promowaniu profesjonalizmu i etyki. Wysoka jakość usług i zasady moralne mają ogromne znaczenie w każdej branży i w każdym czasie, zwłaszcza w zawodach zaufania publicznego – powiedział Bogdan Biniszewski, przewodniczący Rady ZFPR.
Rada spotkała się również z Zarządem ZFPR w celu omówienia projektów aktualnie realizowanych przez Związek.
Kadencja Rady trwa dwa lata. Jest to organ nadzorczy ZFPR, do jego kompetencji należy sprawowanie kontroli nad całokształtem działań Zarządu. Rada pełni również funkcję Sądu Koleżeńskiego.
Źródło: Związek Firm Public Relations