„Do połowy 2006 r. zamierzamy znacznie rozszerzyć sieć naszych agentów i zainwestować w 30 nowych placówek. Będą one otwierane w miejscowościach powiatowych, a częściowo zwiększą obecność banku w największych miastach” – powiedział w wywiadzie Czarnecki.
Obecnie bank ma 71 placówek. Do końca tego roku sieć ma się zwiększyć o pięć nowych.
Jak podaje portal WP.pl bank zamierza skupić się na obsłudze klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie bank rozbudowuje sieć sprzedaży i modyfikuje ofertę przeznaczoną dla firm wykazujących obroty roczne na poziomie niższym niż 3,4 mln zł (czyli poniżej kwoty stanowiącej próg pełnej sprawozdawczości finansowej).
Coraz intensywniej będziemy penetrować rynek firm reprezentujących sektor mikro. Znacznie zwiększamy zakres usług dedykowanych tej grupie i modyfikujemy system sprzedaży. Nasza sieć dystrybucji pakietów produktów dla najmniejszych firm powiększy się w tym roku o współpracujących z nami niezależnych pośredników finansowych – powiedział Czarnecki.
Zgodnie z naszą strategią chcemy, aby Raiffeisen Bank Polska był bankiem numer jeden w zakresie obsługi średnich przedsiębiorstw i polskiej klasy średniej – dodał.
Na koniec I połowie tego roku Raiffeisen Bank obsługiwał ponad 200 tys. klientów.
Zamierzamy utrzymać naszą 20-proc. dynamikę wzrostu i nadal będziemy rozwijać się równomiernie we wszystkich sferach działalności. Zgodnie ze strategią chcemy znacznie rozszerzać grupę naszych klientów – powiedział Czarnecki.