W grupach przygotowują strategię PR dla fikcyjnej firmy. Wiedzę, którą zdobywają podczas wykładów i analizy przypadków, pogłębiają w trakcie pracy warsztatowej nad kolejnymi etapami projektu – strategii PR. Każda grupa warsztatowa pracuje pod okiem opiekuna. Poszczególne bloki tematyczne wprowadzane są przez specjalistów z dziedziny (pracowników agencji PR, dziennikarzy, rzeczników prasowych i in.). W ten sposób słuchacze WSE zdobywają cenne umiejętności w PRaktyce. Autorem programu studiów jest Mateusz Zmyślony, założyciel Eskadra Promarket.
PRNews.plWiadomościMarketing i PR„realPRogram” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera
Sprawdź także:
29.11.2024 (12:12)
– informacja prasowa
ING: Gdzie dwóch Polaków, tam trzy zdania o emeryturze
Nie tylko dochody wpływają na to, jak myślimy o naszej emeryturze – wynika z badania wykonanego na zlecenie ING …
29.11.2024 (12:10)
– informacja prasowa
Magdalena Dziewguć dołącza do Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A.
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Bank Pekao S.A. powołało w czwartek w skład Rady Nadzorczej Magdalenę Dziewguć na …
29.11.2024 (11:39)
– informacja prasowa
Wirtualna karta PayPo już dostępna dla każdego
Karta umożliwia zakupy w modelu kup teraz, zapłać później i jest już dostępna w aplikacji PayPo dla wszystkich …
28.11.2024 (16:28)
– informacja prasowa
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black …
28.11.2024 (13:34)
– informacja prasowa
Instytucje pożyczkowe skupiają się na relacji z dotychczasowym klientem
O 38,7 proc. wzrosła w 3. kwartale wartość zobowiązań udzielonych klientom przez firmy z sektora pożyczkowego wobec …
28.11.2024 (13:31)
– informacja prasowa
PayU i YouLend – finansowanie dla firm w nowej odsłonie
PayU rozszerza współpracę z YouLend, globalnym dostawcą elastycznego finansowania dla firm, aby dostarczać swoim …