PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościNieruchomościReklama czy opinia znajomych? Co wpływa na zakup mieszkania?

Reklama czy opinia znajomych? Co wpływa na zakup mieszkania?

Nieruchomości 15.01.2015 (15:26)

 Deweloperzy korzystają z wielu kanałów, aby dotrzeć do klienta, poprzez reklamy czy bieżące informacje na stronach internetowych. Nie zapominają jednak, że najlepszą wizytówką jest zadowolony klient, a rekomendacje najbliższych wciąż mają bardzo duże znaczenie.


Standard mieszkania, rozkład jego pomieszczeń czy jakość używanych produktów możemy sprawdzić samodzielnie poprzez wizytę na inwestycji. To samo tyczy się bliskości terenów zielonych czy dojazdu do centrum miasta – wystarczy poświęcić jeden dzień, aby na własnej skórze przekonać się, czy sąsiedni park spełnia nasze oczekiwania, a dojazd do pracy nie zajmuje w godzinach szczytu kilkudziesięciu minut.

Skąd jednak pozyskać informację o tym, jak wygląda codzienne życie na inwestycji? Powszechnie istnieje wiele opinii i plotek na temat mieszkania w poznańskich dzielnicach, które już dawno przestały być aktualne. Inwestycje powstające w Poznaniu zmieniają bowiem oblicze tego miasta. Tak jest z Red Parkiem – osiedlem na Dębcu, na którym finalnie mają powstać cztery nowoczesne wieżowce. W pierwszym z nich już od roku mieszkają nowi lokatorzy. – Kiedy zobaczyliśmy ulotki promujące Red Park, zdecydowaliśmy się zajrzeć do biura sprzedaży i dowiedzieć się szczegółów. Po spotkaniu w biurze dewelopera byliśmy już pewni, że dobrze trafiliśmy ­-mówią Państwo Krobscy, którzy jako jedni z pierwszych wprowadzili się do swojego mieszkania. – Kiedy odwiedzają nas znajomi i rodzina, nazywają inwestycję „godną XXI wieku”, a standard wykończenia części wspólnych porównują do hotelowego stylu ­-nadmieniają.

Od jakiegoś czasu szukający mieszkania coraz chętniej przeglądali fora internetowe w celu pozyskania informacji od osób, które już zakupiły mieszkanie na danej inwestycji. Obecnie jednak rozwinęła się świadomość, że takie wpisy mogą być dodawane przez pracowników firmy, w związku z czym nie są w pełni wiarygodne. Klienci wracają do zasięgania informacji wśród znajomych i rodziny – najbardziej zaufanego źródła.

Zdarza się także, że niezdecydowane osoby wyczekują pod inwestycją, aby dopytać o kwestie, których nie dowiedzą się z biura sprzedaży. – Sama „polowałam” na kogoś, kto wyjdzie z budynku, aby zapytać o sąsiedztwo, bezpieczeństwo okolicy oraz ogólne wrażenia. Opinie zwykłego mieszkańca miały być dla mnie o wiele bardziej wiarygodne, jednak – co mnie ucieszyło – pokrywały się z informacjami uzyskanymi od pracowników inwestycji Red Park –mówi Pani Aleksandra Jasiek, obecna mieszkanka inwestycji Red Park.

Jak deweloper może namówić swoich klientów, aby chętnie opowiadali o zaletach mieszkania akurat w tym miejscu? Jednym z rozwiązań jest stworzenie programu lojalnościowego, co zaproponował deweloper RED Real Estate Development na poznańskiej inwestycji. – Stworzyliśmy dla naszych mieszkańców program „Czynsz za złotówkę”. Wystarczy, że ktoś z ich polecenia zakupi mieszkanie w Red Parku, aby to oni na tym także zyskali i zaoszczędzili. Program dopiero wchodzi w życie, jednak już mamy pierwsze pytania od naszych mieszkańców. –mówi Roma Pikulska, marketing manager inwestycji Red Park.

Rozwój kanałów komunikacyjnych wśród deweloperów to duże udogodnienie dla osób szukających mieszkania. Nie ruszając się sprzed komputera, możemy znaleźć na stronie internetowej najważniejsze informacje, śledzić postępy w budowie na profilach portalu Facebook, czy nawet umówić się na rozmowę z pracownikiem biura sprzedaży przez komunikator Skype. Należy jednak pamiętać, że dopiero bezpośrednie spotkanie z przedstawicielem oraz odwiedzenie inwestycji pozwoli nam w pełni poznać nasze przyszłe, własne „M”.

2015-01-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Who is who

Krzysztof Olszewski

Krzysztof Olszewski

Rzecznik prasowy, Grupa mBank Krzysztof Olszewski w…

Dawid Korszeń

Dawid Korszeń

Rzecznik prasowy, Warta Dawid Korszeń jest rzecznikiem…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców