„HSBC rozpoczął już swoją kampanię reklamową. Alior Bank do tej pory obecny był w internecie, ale po otrzymaniu licencji operacyjnej pojawi się też w innych mediach. Allianz bank, który też już ma licencję operacyjną, na razie pozostaje z tyłu. Ale prawie jednoczesny start kampanii marketingowych trzech nowych na rynku podmiotów oznacza, że jesień będzie gorąca.”, pisze gazeta.
„- Najpoważniejszym z nowych graczy będzie prawdopodobnie Alior Bank, który startuje jako zupełnie nowa, nieznana marka – mówi Marcin Winkler z domu mediowego Macroscope OMD. Alior w ciągu trzech lat planuje zdobyć około miliona klientów. To dość ambitny plan, więc i wydatki na reklamę będą spore.”, czytamy.
„Allianz i HSBC prawdopodobnie będą mniej skłonne do ponoszenia tak dużych kosztów na kampanie. Allianz jest już rozpoznawanyjako marka ubezpieczyciela, zatem nie musi tak agresywnie walczyć o budowanie zaufania wśród klientów […]. HSBC natomiast chce być raczej bankiem dla węższej grupy zamożnych klientów.”, czytamy dalej.
Z roku na rok wydatki banków na reklamę są coraz większe. W 2007 roku banki wydały na ten cel 728 mln zł wobec 598 mln zł rok wcześniej. Wydatki instytucji finansowych na reklamy w pierwszej połowie tego roku wzrosły w porównaniu z pierwszym półroczem 2007 roku o blisko połowę. Najchętniej reklamowano depozyty.
Na podstawie: Agata Kołodziej, Parkiet
Tagi: reklama
Sprawdź także:
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …
21.11.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż poprzednia Gwiazdka. Wydatki związane z organizacją obchodów …
20.11.2024 (18:44)
– informacja prasowa
Visa jest partnerem tytularnym FIS Snowboard Alpine World Cup
FIS Snowboard Alpine World Cup rozpoczyna sezon 2024/25 z nowym wsparciem. Dziś FIS i Visa, jeden ze światowych …
20.11.2024 (18:37)
– informacja prasowa
Credit Agricole ocenione przez Fitch na A+
Agencja ratingowa Fitch Ratings przyznała Credit Agricole Bank Polska S.A. długoterminowy rating podmiotu (LT IDR) …
20.11.2024 (18:33)
– informacja prasowa
Polskie banki i ich klienci zainteresowani udziałem w procesach odbudowy Ukrainy
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Związek Banków Polskich (ZBP) zaprezentował wyniki badania dotyczącego …