Rekordowa oglądalność kanału Citi Handlowy na youtube.pl – przez rok filmy obejrzano już ponad 50 000 razy.
Po roku od rozpoczęcia działalności filmy Citi Handlowy na serwisie youtube zostały obejrzane już prawie 54 tysięcy razy. Największą oglądalność spośród dostępnych 190 nagrań odnotowały produkcje z kategorii edukacyjnych – z materiałem instruktażowym o FotoKasie, tzn. płatnościach z użyciem kodów 2D, z liczbą 11 956 odsłon na czele.
Sporą popularnością cieszą się cykliczne analizy ekonomistów Banku, czyli flesze makroekonomiczne – 53 odcinki obejrzano kilkadziesiąt tysięcy razy. Większość zamieszczonych na kanale banku filmów powstała w studiu multimedialnym Citi Handlowy, które w czerwcu 2012 obchodziło drugą rocznicę działania. W nakręconych tam filmach wzięło udział już ponad 100 osób, a ich oglądalność w wewnętrznej sieci Banku wyniosła ponad 100 tysięcy. Studio wykorzystywane jest także do relacji „live” na antenie TVN CNBC komentarzy ekspertów banku – ich łączny czas wyniósł ponad 300 minut.
– Studio multimedialne czy kanał banku na youtube należy rozpatrywać jako część strategii komunikacji Citi Handlowy, której jednym z czterech filarów są innowacje. Oczywiscie, mam satysfakcję, że nasz bankowy kanał na youtube.pl łapie wiatr w żagle i cieszy się coraz większą oglądalnością – w ciągu ostatnich 30 dni zanotowaliśmy ponad 3 000 odsłon. -powiedział Paweł Zegarłowicz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Citi Handlowy.- To kolejny etap w procesie budowania innowacyjnej komunikacji z klientem i mediami w oparciu o nagrania video i social media.- deklaruje Paweł Zegarłowicz.
Tomasz Pol, Szef Pionu Zarzadzania Produktami Detalicznymi, Uslugami Maklerskimi i Segmentami Citi Handlowy patrzy na produkcje studia z biznesowej perspektywy:
„- Komunikację video szczególnie doceniają nasi prestiżowi klienci, którzy cyklicznie otrzymują filmowe komentarze naszych ekonomistów w postaci Fleszy Makroekonomicznych, a teraz także Fleszy Rynkowych, przygotowywanych przez zespół doradztwa inwestycyjnego.”
Kanał Citi Handlowy na youtube.pl pod adresem http://www.youtube.com/user/citihandlowy działa od października 2011. W siedmiu playlistach udostępniono różnorodne nagrania – od komentarzy ekspertów, po reportaże, filmy instruktażowe czy reklamy i animacje.
Studio multimedialne Citi Handlowy ulokowane w siedzibie banku przy ul. Senatorskiej 16 w Warszawie uruchomiono 21 czerwca 2010. Wyposażone w profesjonalny sprzęt umożliwia zarówno transmisję na żywo dla stacji telewizyjnych, jak i nagrywanie wypowiedzi dla portali internetowych. Studio wykorzystywane jest także w komunikacji wewnętrznej przy tworzeniu video komunikatów adresowanych do pracowników czy reportaży z ważnych dla banku wydarzeń. Większość materiałów filmowych tworzonych w multimedialnym studiu jest dostępna na bankowym kanale Citi Handlowy na youtube.pl, oraz dystrybuowana i wykorzystywana przez media. W studiu powstają także produkcje dla klientów, takie jak cykliczny flesz makroekonomiczny z komentarzami ekonomistów Citi Handlowego.
