Relay, Inmedio oraz 1minute przyłączyły się do Programu PAYBACK. Od 25 marca trzy marki należące do Grupy HDS stały się partnerami oficjalnymi Programu. Posiadacze kart PAYBACK przy okazji zakupów na lotniskach, dworcach czy w warszawskim metrze za każde 2 złote wydane w Relay, Inmedio lub 1minuteotrzymają punkt.
Grupa HDS Polska, która wchodzi w skład międzynarodowej grupy Lagardere Services i zarządza obecnie 650 lokalizacjami w kraju, 25 marca wprowadziła do Programu PAYBACK trzy spośród swoich dziesięciu sieci detalicznych.
Relay jest największą siecią sprzedaży detalicznej prasy, zlokalizowaną w węzłach komunikacyjnych typu dworce, lotniska, stacje metra. W Polsce funkcjonuje obecnie ponad 100 sklepów Relay, oferujących klientom szeroki wybór tytułów prasowych krajowych i zagranicznych. Istotnym uzupełnieniem oferty są: książki, papierosy i artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, artykuły spożywcze, napoje oraz cała gama produktów skierowanych specjalnie do osób podróżujących.
Inmedio to sieć ponad 450 sklepów zlokalizowanych przede wszystkim w centrach handlowych, a także w biurowcach i w punktach ulicznych. Poza bogatą ofertą tytułów prasy krajowej i zagranicznej, sieć oferuje również książki, artykuły tytoniowe, słodycze, napoje, artykuły serwisowe (baterie, kosmetyki) oraz – w wybranych placówkach – usługi typu płatności rachunków oraz usługi kurierskie.
1minute to blisko 60 typowych sklepów convenience, oferujących szeroki asortyment produktów spożywczych (w tym ciepłych przekąsek i napojów), towarów codziennego użytku (gazet, papierosów, baterii), artykułów higienicznych i chemicznych. Dodatkowo w sklepach 1minute możliwe jest doładowanie kart pre-paid, jak również korzystanie z usług Lotto.
Relay, Inmedio oraz 1minute to w sumie ponad 600 miejsc, w których uczestnicy PAYBACK mogą zbierać punkty przy okazji codziennych zakupów. Za każde 2 złote wydane we wspomnianych sklepach uczestnicy otrzymają 1 punkt PAYBACK.
„Nowi partnerzy należący do Grupy HDS doskonale wpisują się w misję Programu PAYBACK – nagradzanie za każde zakupy. Sieci detaliczne Relay, Inmedio i 1minute mają lokalizacje w całym kraju, również na lotniskach, dworcach kolejowych i w warszawskim metrze. Dlatego cieszymy się, że nowi partnerzy uzupełnią ofertę Programu, bo daje to naszym uczestnikom możliwość zbierania punktów na każdym kroku” – podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu PAYBACK.
Z okazji przystąpienia do Programu sieci Relay, Inmedio oraz 1minute przygotowano specjalną ofertę: posiadacze karty PAYBACK, którzy zrobią zakupy u nowych partnerów, dostaną za nie dwa razy więcej punktów. Promocja potrwa do 30.04.
PAYBACK Polska
