– Wydział Promocji Policji już od kilku lat intensywnie pracuje nad kształtem wizerunku tej instytucji. Nie zawsze jednak mamy możliwość poznania nowoczesnych metod komunikacji, skorzystania z badań czy skonsultowania nurtującego nas problemu z zawodowymi marketerami. Doceniamy więc możliwości, jakie tworzą przed nami wielotematyczne konferencje marketingowe z udziałem praktyków sektora prywatnego. Korzystanie z ich doświadczeń i wiedzy może w przyszłości przynieść nam rozwiązania, które skuteczniej i efektywniej wpłyną na jakość wizerunku Policji – mówi mł. insp. Wiesław Ciepiela, Zastępca Dyrektora Gabinetu Komendanta Głównego Policji.
Zainteresowanie instytucji państwowych udziałem w Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 jest dowodem na to, że organizacja tego typu konferencji – interdyscyplinarnych, dotyczących całej branży – jest konieczna. RemaDays skutecznie realizuje jeden z edukacyjnych celów zdefiniowanych już w fazie projektowania imprezy – dotarcie z informacją o narzędziach komunikacji do instytucji państwowych, samorządów, administracji publicznej.