Revolut wszedł oficjalnie do Brazylii – pierwszy rynek Revolut w Ameryce Łacińskiej.
Po zbudowaniu silnego lokalnego zespołu – z Glauberem Motą, CEO (dawniej BTG Pactual) i Felipe Lachowskim, szefem strategii i operacji na czele, Revolut udostępnia swoje usługi w Brazylii. Fintech chce zyskać dostęp do ważnego segmentu przelewów międzynarodowych do i z Brazylii, oraz bazy klientów, którzy już dziś chętnie korzystają z cyfrowych usług finansowych.
Konto Revolut w Brazylii oferuje możliwość wymiany walut i przelewy międzynarodowe w 27 walutach, a także kartę do płatności w 150 krajach. Wymiana walut może odbywać się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając klientom kupowanie walut obcych po atrakcyjnych kursach (obowiązują limity walutowe i marże weekendowe). Revolut wyróżnia się spośród lokalnych konkurentów w Brazylii, ponieważ oferują oni wymianę jedynie w dolarach lub euro, na różnych kontach, z transakcjami głównie w godzinach pracy.
„Brazylia jest obiecującym rynkiem dla Revolut i ma duży potencjał dla naszej globalnej ekspansji. Naszą misją jest odblokowanie barier gospodarczych dzięki produktom finansowym, które są dostępne i łatwe w użyciu oraz pomagają naszym klientom korzystać efektywnie ze swoich pieniędzy. Zaczynamy od konta i platformy do handlu kryptowalutami, na dobry początek” – powiedział Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.
“W Brazylii zainteresowanie aplikacją Revolut i cyfrowymi usługami bankowymi jest bardzo duże. Badania pokazują, że ponad 45% Brazylijczyków korzysta z kont cyfrowych jako konta podstawowego i używa już dziś ponad pięciu różnych aplikacji do zarządzania płatnościami, przelewami i inwestycjami” – powiedział Glauber Mota, CEO Revolut w Brazylii.
“Suma, jaką Brazylijczycy wydali za granicą, wzrosła w 2022 roku ponad dwukrotnie i wyniosła 12 mld dolarów. Rośnie też zainteresowanie dostępem do aktywów cyfrowych. Obecnie ponad 10 mln osób w Brazylii handluje kryptowalutami. Revolut zaoferował w Brazylii aplikację, która spełnia wiele potrzeb w jednym miejscu i posiada wyjątkową na brazylijskim rynku użyteczność (UX)” – powiedział Felipe Lachowski, szef strategii i operacji Revolut w Brazylii.
Źródło: Revolut