„Kampania depozytów z maja tego roku zakończyła się dużym sukcesem. Znacząco zwiększyliśmy wyniki sprzedaży oraz rozpoznawalność naszej marki. Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytu gotówkowego, podobnie jak poprzednia ma przede wszystkim charakter sprzedażowy. Równolegle wzmacniamy wizerunek naszego banku. Pomaga nam w tym Pan Piotr Fronczewski, który jak wynika z przeprowadzonych badań już doskonale kojarzy się z GETIN Bankiem. Konsekwentnie staramy się budować wizerunek banku, jako instytucji oferującej łatwo dostępne i przyjazne klientowi produkty finansowe”. – powiedziała Dorota Żmiejko odpowiedzialna w GETIN Banku za działania ATL.
W nowym spocie poznajemy rodzinę głównego bohatera, która jak się okazuje ma całkiem spore potrzeby konsumpcyjne. Problem braku finansów rozwiązuje reklamowa żona Pana Piotra ( w tej roli znana z seriali „Na dobre i na złe” oraz „Pierwsza miłość” Ewa Skibińska) proponując zaciągnięcie wygodnego kredytu w GETIN Banku. W nowej reklamie nie mogło zabraknąć najwierniejszego przyjaciela Pana Piotra, czyli „Fąfla”.
„Przekaz naszej reklamy jest tak samo prosty, jak prosta i przejrzysta jest nasza oferta.” – mówi Dorota Żmiejko.- „Gdy potrzebny jest szybki zastrzyk gotówki, wystarczy wejść do jednej z placówek GETIN Banku”.
Kampania kredytów potrwa do 30 września i obejmie spoty telewizyjne, prasę oraz Internet. Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL, eksponowane w oddziałach GETIN Banku. Wsparciem dla bankowej sieci sprzedaży będzie także infolinia 0 801 131 131.
Autorem koncepcji kreatywnej jest warszawska agencja reklamowa EP Creative Services. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy – MediaVest (członek Grupy Starcom).