Finałowe losowanie nagród w konkursie konsumenckim odbędzie się 22-go grudnia 2005 roku, a wezmą w nim udział osoby, które do 10-go grudnia (decyduje data stempla pocztowego) prześlą kupon konkursowy wraz z zakrętką lub dowodem zakupu syropu YO. Konsumenci, którzy wezmą udział w promocji, mogą wygrać jeden z pięciu rodzinnych wyjazdów w Alpy lub jeden ze stu przewodników po Austrii wydawnictwa Pascal.
Celem akcji „Rodzinne ferie w Alpach” jest budowanie wizerunku syropów YO jako marki klasy premium, aktywizacja sprzedaży oraz podkreślenie alpejskich korzeni marki. Nagroda – rodzinne ferie – mają budować pozytywne skojarzenia wokół marki YO. Akcja jest także wsparciem wprowadzenia na rynek nowej serii syropów light marki YO – podkreśla Piotr Skiba, dyrektor marketingu, Aronia S.A.
Wsparcie akcji promocyjnej to mailing do 12 tysięcy osób zainteresowanych Austrią z bazy Austriackiego Ośrodka Informacji Austriackiej oraz materiały POS (zawieszki produktowe, ulotki konsumenckie i displaye produktowe). Na wybranych stronach www pojawią się bannery reklamowe.
