W I kwartale 2013 r. Ronson sprzedał netto 206 lokali, czyli o 56% więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy nabywców znalazły 132 mieszkania. Tym samym, I kwartał bieżącego roku był najlepszy w historii Ronsona pod względem zarówno liczby sprzedanych mieszkań jak i wartości zawartych kontraktów.
Dotychczasowe wyniki sprzedaży są istotnie lepsze od rocznego planu Spółki zakładającego sprzedaż 650 lokali w tym roku.
W styczniu 2014 r. Ronson sprzedał 50, w lutym 65, a w marcu 91 lokali. W całym kwartale najwięcej mieszkań znalazło nabywców w warszawskim projekcie Espresso – 53 sztuki. 41 mieszkań sprzedano w poznańskim projekcie Młody Grunwald, a 34 w stołecznej Sakurze.
– Rekordowe wyniki sprzedaży za I kwartał 2014 r. potwierdzają, że nasza oferta jest dopasowana do aktualnych potrzeb rynku oraz do różnych grup potencjalnych klientów. Widać również wyraźną poprawę nastrojów na rynku mieszkaniowym, co pozwala sądzić, że nie powinniśmy mieć problemów z realizacją założeń odnośnie do wielkości sprzedaży jakie przyjęliśmy sobie na 2014 r. – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.
– W pierwszym kwartale bieżącego roku największą popularnością wciąż cieszyły się nasze warszawskie projekty: Espresso, Sakura oraz Verdis. Na uwagę zasługuje również fakt bardzo dobrej sprzedaży na osiedlu Młody Grunwald w Poznaniu. Widząc duże zainteresowanie klientów tą inwestycją, pod koniec marca uruchomiliśmy przedsprzedaż mieszkań w drugim etapie projektu – dodaje Andrzej Gutowski.
Dobry wynik sprzedażowy Ronsona w I kwartale 2014 r. szedł w parze z wysoką efektywnością sprzedaży. 206 lokali, które znalazły nabywców w pierwszych trzech miesiącach obecnego roku, stanowiły 25% oferty z początku okresu. Z kolei sprzedaż z I kwartału 2013 r. stanowiła 19% oferty z początku 2013 r.
Ronson
// ++e++); // ]]>
bsroka at nbs dot com dot pl