W II kwartale 2015 r. Ronson Development sprzedał rekordową liczbę 224 lokali netto (z uwzględnieniem rezygnacji) wobec 210 lokali sprzedanych w analogicznym okresie roku ubiegłego, który do tej pory był najlepszym w historii kwartałem dla dewelopera.
W całym pierwszym półroczu bieżącego roku nabywców znalazło 410 mieszkań wobec 416 w pierwszej połowie 2014 r.
– Dynamika sprzedaży jest zgodna z naszym planem. Celem na cały rok jest sprzedaż przynajmniej 800 lokali, więc wynik ponad 400 w pierwszej połowie roku jest dobrym prognostykiem. Systematycznie uruchamiamy nowe inwestycje i utrzymujemy ofertę na poziomie ponad 1 000 mieszkań. Dzięki temu klienci mają możliwość wyboru lokali w wielu lokalizacjach, o różnych powierzchniach i cenach – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.
– W drugiej połowie roku do sprzedaży planujemy wprowadzić nowe, ciekawe projekty, w tym między innymi przy ul. Na Grobli w centrum Wrocławia oraz w kolejnych etapach już realizowanych inwestycji w Warszawie i Poznaniu –dodaje Andrzej Gutowski.
W II kwartale br. największą popularnością klientów cieszył się projekt City Link w Warszawie na Woli, gdzie sprzedano 39 mieszkań. Niewiele mniej, po 28, sprzedano w Kamienicy Jeżyce w Poznaniu oraz w inwestycji Sakura na Mokotowie w Warszawie. Wysoką sprzedaż zanotowano także w dobrze znanych warszawskich projektach: Moko (27 lokali), Espresso (26) i Verdis (19).
W II kwartale 2015 r. Ronson przekazał klucze do 148 lokali wobec 142 mieszkań przekazanych w analogicznym okresie 2014 r. Zdecydowaną większość stanowiły lokale przekazane w wysokomarżowym III etapie projektu Verdis na Woli w Warszawie (116 sztuk), którego budowa zakończyła się pod koniec marca. Liczba i wartość przekazanych mieszkań ma bezpośredni wpływ na przychody dewelopera rozpoznane w danym okresie.