Dynamiczny – przeszło 120% – wzrost obrotów faktoringowych to efekt rozwoju oferty produktowej – m.in. tworzenia specjalnych programów faktoringowych nie tylko dla dostawców, ale też odbiorców. Wzrost obrotów Bank zawdzięcza także rosnącej liczbie klientów oraz wciąż powiększającej się liczbie transakcji faktoringowych z dotychczasowymi klientami.
Wciąż rozwijany jest także elektroniczny system faktoringowy NORDfaktor. Jest on wbudowany w system bankowości internetowej dla firm NORDnet, dzięki czemu klienci mają zapewnioną pełną automatyzację obsługi, mogą przeprowadzać wszystkie operacje bankowe szybko i bezpiecznie w jednym miejscu. NORDfaktor pozwala uzyskać środki pieniężne z przekazanych do banku faktur nawet w ciągu jednej godziny od momentu złożenia zlecenia nabycia wierzytelności.
Aby zapewnić klientom lepszy serwis, bank utworzył oddzielny departament zajmujący się właśnie faktoringiem (wcześniej obsługa faktoringowa prowadzona była w ramach departamentu finansowania handlu)
W najbliższym czasie z oferty faktoringowej DnB NORD skorzystać będą mogli nie tylko klienci korporacyjni, ale też małe i średnie firmy.