3 kwietnia rozpoczęła się kolejna edycja BLIKOMANII – popularnej loterii Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA. Każdy, kto płaci BLIKIEM i uzupełni formularz rejestracyjny na stronie www.blikomania.pl, może grać o jedną z 63 sztabek złota o wadze jednej uncji każda. Dla uczestników przewidziane są także wygrane w postaci czeków BLIK. W tegorocznej edycji, każdy zarejestrowany uczestnik otrzymuje dodatkowo nagrodę gwarantowaną. Loterię wspiera 18 banków, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. BLIKOMANIA 2023 potrwa do 4 czerwca 2023 roku.
BLIK to najpopularniejsza metoda płatności w Polsce, z której aktywnie korzysta już 13 mln użytkowników. W 2022 roku zrealizowali oni ponad miliard transakcji o łącznej wartości 163,9 mld zł. To był rekordowy rok dla BLIKA, który ma ambitne plany na dalszy rozwój i aktywacje nowych użytkowników. Cykliczna loteria BLIKOMANIA ma zachęcić obecnych użytkowników do realizacji transakcji BLIKIEM, a także skłonić nowych użytkowników do skorzystania z niego po raz pierwszy.
BLIKOMANIA 2023 – igrzyska dla każdego
Kampania tegorocznej edycji loterii nawiązuje do igrzysk, gdzie główną nagrodą jest złoto. W materiałach promujących widzimy Tomasza Kota, który w metaforyczny sposób nawiązuje do realnych dyscyplin sportowych. W BLIKOMANII 2023, inaczej niż w prawdziwych igrzyskach, każdy bez wysiłku czy treningów, po prostu korzystając z BLIKA, ma szansę wygrać. W tym roku każdego dnia przyznawana będzie nagroda główna w postaci sztabki złota. Jednocześnie każdy z uczestników może poczuć się zwycięzcom, ponieważ otrzyma nagrodę gwarantowaną.
– BLIKOMANIA to nasza cykliczna loteria, która zachęca użytkowników do korzystania z BLIKA, pokazuje jego zalety, kompleksowość i buduje nawyk systematycznego korzystania. Mam nadzieję, że tegoroczna edycja również przyczyni się do wzrostu popularności wszystkich usług BLIKA, w tym także płatności zbliżeniowych, które z kwartału na kwartał cieszą się coraz większym zainteresowaniem użytkowników aplikacji bankowych. W samym 2022 roku zrealizowano w ten sposób prawie 70 mln transakcji w aż 117 krajach. Zbliżeniowo możemy płacić wszędzie, również za granicą. W BLIKOMANII za realizację płatności zbliżeniowych można wygrać podwójnie, czyli czek BLIK o wartości 200 zł – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Z BLIKIEM każdy wygrywa
BLIKOMANIA 2023 to 63 nagrody główne – sztabki złota o wadze jednej uncji każda oraz prawie 9,5 tys. czeków o wartości 100 i 200 zł. W tegorocznej edycji każdy uczestnik otrzyma również nagrodę gwarantowaną, kod na stronę Legimi na jeden z darmowych ebooków lub synchrobooków – do wyboru 20 pozycji. Codziennie na realizujących transakcje BLIKIEM – kodem, przelew na telefon, wypłaty lub wpłaty w bankomacie czekają czeki o wartości 100 zł. Z kolei użytkownicy, którzy zapłacą zbliżeniowo BLIKIEM, mogą wylosować w loterii nagrodę dzienną – czek na kwotę 200 zł. Pula wszystkich wygranych wynosi ponad 1,8 mln zł.
Każdy, kto płaci BLIKIEM może wziąć udział w loterii. Wystarczy poprawnie zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i zrealizować transakcję rejestracyjną o wartości 1 zł. Każda wpłata zasili konto Fundacji Uniwersytet Dzieci i zostanie przeznaczona na realizację działań edukacyjnych m.in. dotyczących bezpieczeństwa w sieci.
Loterię będzie wspierała kampania reklamowa w zasięgowych mediach – TV, radio, kino, OOH w POS, kanałach digitalowych, mediach społecznościowych oraz współpraca z influencerami i podcasterami. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów agencja Spark Foundry.
Źródło: PSP