Na mocy umowy sponsoringowej, Dominet Bank otrzymał prawo do emisji spotu reklamowego podczas meczów oraz do zamieszczania reklam na plakatach, biletach, w publikacjach i w halach sportowych. Może także organizować konkursy i akcje promocyjne podczas rozgrywek oraz prowadzić wspólny z Ligą wortal internetowy. Dominet Basket Liga będzie też transmitowana w telewizji publicznej.
Umowa z Dominet Bankiem zapewni Lidze bezpośrednie świadczenia sponsoringowe przy zachowaniu samodzielności w zarządzaniu organizacją rozgrywek. Ponadto, dzięki zapisom dotyczącym pośrednictwa finansowego poszczególne kluby będą mogły pozyskiwać dodatkowe środki ze sprzedaży i obsługi produktów finansowych Dominet Banku, np. kart kredytowych dedykowanych poszczególnym klubom. Zwiększanie ich przychodów będzie także wynikało ze wsparcia przez Dominet Bank działań sprzedażowych i marketingowych Ligi – rozszerzenia bazy kibiców, zwiększenia dochodów ze sprzedaży pamiątek klubowych oraz stworzenia systemu lojalnościowego dla posiadaczy kart na zakup biletów na mecze nie objęte rozgrywkami Dominet Basket Ligi.
„Współpraca ze środowiskiem koszykarskim wynika ze strategii rozwoju banku i dotychczasowych doświadczeń w popularyzacji sportu. Dotychczas wspieraliśmy wybrane wydarzenia sportowe: motoryzacyjne, tenisowe czy mecze koszykówki. Jestem przekonany, że dzięki sponsorowaniu Dominet Basket Ligi będziemy mogli dotrzeć z naszą ofertą do szerszej grupy odbiorców, a jednocześnie promować sportowy i aktywny styl życia. Elementem, który pozwoli na popularyzowanie tych idei jest wykorzystujące kolorystykę banku oraz nawiązujące do dynamiki meczów logo Dominet Basket Liga” – mówi Sylwester Cacek, przewodniczący rady nadzorczej Dominet Banku SA.
„Pozyskanie Dominet Banku jako sponsora to wielki dzień dla polskiej koszykówki. Jesteśmy przekonani, że dzięki wsparciu tak poważnej instytucji będziemy mogli efektywniej wspierać nasze drużyny. Skorzystają one m. in. na innowacyjnym programie partnerstwa finansowego, który pozwoli na samodzielny rozwój klubów. Głęboko wierzymy, że współpraca z Dominet Bankiem przełoży się na jak najlepsze wyniki sportowe zawodników oraz pozwoli na propagowanie koszykówki jako sposobu na zdrowy styl życia wśród szerszej publiczności” – powiedział Janusz Wierzbowski, prezes zarządu Polskiej Ligi Koszykówki SA.