Agencja TBWA\ przygotowała kreację plakatu, ulotki oraz ogłoszenia prasowego do kampanii zachęcającej firmy do przekazywania części swoich podatków na badania dawców szpiku kostnego zarejestrowanych w Banku Dawców Szpiku Kostnego Fundacji Urszuli Jaworskiej. Według polskiego ustawodawstwa, osoby fizyczne mogą 1, a firmy 10% podatku od dochodu przekazać na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego.
„Celem TBWA\TELESCOPE jest pomoc takim organizacjom jak Fundacja Urszuli Jaworskiej. Dlatego też, z chęcią po raz kolejny włączyliśmy się w prace wspierające działania na rzecz osób dotkniętych nowotworem. Chcemy pomoc w pozyskaniu środków na badanie osób, które mimo wszystkich mitów krążących o zabiegu pobrania szpiku kostnego, decydują się oddać „cząstkę siebie”. Niestety, mimo wielu chętnych brakuje pieniędzy na szczegółowe badania, co odbiera szanse by kolejna osoba mogła cieszyć się życiem” – mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\TELESCOPE.
TBWA\ współpracuje z Fundacją Urszuli Jaworskiej od kilku lat. W 2002 roku agencja przygotowała kampanię prasową, citylighty i spot telewizyjny, dzięki którym Fundacja pozyskała wielu nowych dawców szpiku kostnego.