Szkolenie LSPR jest organizowane w Polsce od 8 lat. Oparte jest o program przygotowany specjalnie przez specjalistów i uznane autorytety PR z Wielkiej Brytanii, gdzie kurs został zatwierdzony między innymi przez Krajowy Związek Dziennikarzy – National Union of Jurnalists (NUJ) i wspierany jest przez Stowarzyszenie Konsultantów Public Relations w Wielkiej Brytanii – Public Relations Consultants Association (PRCA).
Kurs trwa 15 tygodni, zajęcia odbywają się raz w tygodniu, w wybrany dzień (wtorek, środa lub czwartek) w godzinach popołudniowych. Do grona wykładowców należą najlepsi specjaliści PR na polskim rynku – kadra zarządzająca agencji PR zrzeszonych w Związku. Są to eksperci posiadający uznane doświadczenie dydaktyczne:
Bogdan Biniszewski – prezes agencji Compress, wiceprezes zarządu ZFPR;
Barbara Czerniawska – account director ITBC Communication,
Joanna Delbar – prezes agencji Telma Group Communications
Agnieszka Dziedzic – prezes agencji Feedback Hill&Knowlton;
Norbert Kilen – dyrektor strategiczny agencji On Board PR; A
dam Łaszyn – prezes Alert Media Communication, wiceprezes zarządu ZFPR;
Mariusz Pleban – partner zarządzający Multi Communications;
Agata Samcik – account manager agencji Compress;
Ryszard Solski – dyrektor generalny agencji Sigma International, wiceprzewodniczący Rady ZFPR;
dr Andrzej Stolarczyk – prezes agencji RPR Group, wiceprezes zarządu ZFPR;
Rafał Szymczak – dyrektor i partner zarządzający agencji Profile;
Paweł Trochimiuk – prezes Partner of Promotion, prezes zarządu ZFPR;
Anita Zdrojewska – prezes agencji Publink.
W trakcie szkolenia są omawiane wszystkie najważniejsze tematy z obszaru Public Relations. Oprócz zagadnień teoretycznych prezentowane są case studies i prowadzone ćwiczenia praktyczne. Wśród tematów znajdują się m.in.: strategia i planowanie, współpraca z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, Internet i nowoczesne technologie, etyka zawodowa.
Do grona absolwentów szkolenia należą przedstawiciele wielu międzynarodowych firm i instytucji. Do dziś kurs ukończyło w Polsce ponad 300 osób. Wszyscy absolwenci otrzymują oryginalny dyplom z Londynu potwierdzający odbycie szkolenia.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na www.zfpr.pl lub uzyskać w biurze ZFPR.
Londyńska Szkoła Public Relations jest częścią David Game Media Group – grupy, oferującej szkolenia w zakresie dziedzin medialnych, wchodzącej w skład David Game College. Inicjatorem jej powstania jest John Dalton, wielki propagator roli Public Relations w zintegrowanej komunikacji. www.pr-school-london.com