W nowej kampanii reklamowej Bank Pocztowy w humorystyczny sposób przekonuje Klientów to korzystania z Pocztowego Konta Standard.
Już 18 września br. dobrze znana widzom z reklam Banku Pocztowego rodzina Nowaków wraca na ekrany telewizorów, zachęcając do korzystania z Pocztowego Konta Standard. W nowej serii spotów Bank Pocztowy kładzie nacisk na edukację finansową, chcąc w ten sposób przekonać do korzystania z bankowości również tych, którzy dotychczas nie mieli z nią do czynienia. Badania pokazują, że jest to grupa licząca nawet od 6 do 9 mln dorosłych Polaków.
Celem kampanii jest promocja podstawowych produktów Banku – Pocztowego Konta Standard,Nestor i szybkiego kredytu gotówkowego Raz Dwa. Jednocześnie reklamy mają w humorystyczny, nieco przewrotny, ale i bardzo obrazowy sposób przestrzegać przez zagrożeniami związanymi z trzymaniem pieniędzy w domu, zamiast w banku. Cały przekaz jest prosty i zabawny, tym samym dopasowany do oczekiwań grupy docelowej Banku Pocztowego.
W otwierającej kampanię reklamie, pracującym w ogrodzie Jerzemu i Marii ukazuje się niecodzienny widok. Sąsiad Nowaków – Marek (w tę rolę wcielił się Marek Bogucki – aktor teatralny, sympatykom seriali telewizyjnych znany ostatnio z „Czasu honoru”, „Małej Moskwy” czy „Brzyduli”) – przed swoim domem rozwiesza na sznurku do suszenia bielizny 10-cio, 20-sto i 50-cio złotowe banknoty. Jak się okazuje, żona Marka już po raz trzeci w tym miesiącu wyprała mu spodnie razem z wypłatą, którą Marek zwykł trzymać w kieszeniach. Jerzy i Maria Nowakowie, którzy już wcześniej poznali zalety Banku Pocztowego z troską przekonują strapionego sąsiada, że dziś już nikt nie trzyma wypłaty w kieszeniach. By w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji, zachęcają go do otwarcia na najbliższej poczcie bezpłatnego Pocztowego Konta Standard. Już po chwili Marek wsiada na rower, by szybko otworzyć konto w Banku Pocztowym.
Od 18 do 30 września 2010 r. spot będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP 3, Polsacie, TVN, TVN7, TV4. Jeszcze w tym roku planowana jest emisja reklam Pocztowego Konta Nestor oraz szybkiego kredytu gotówkowego Raz Dwa. Tak jak dotychczas kampanię dla Banku Pocztowego przygotowała agencja Banah Group. Produkcją spotu zajął się Opus Film, a zakupem mediów – Mediaedge:cia. Reżyserem nowych spotów jest Michał Gazda, który w tym roku wyreżyserował m.in. najnowszą serię serialu „Usta, usta”.
Źródło: Bank Pocztowy