W ramach tegorocznego Kongresu uczestnicy zobaczą II Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych MEDIAL 2007. W programie przewidziana jest również trzecia edycja konkursu Mocni Wizerunkiem. Statuetki przyznane zostaną firmom społecznie zaangażowanym. Odbędzie się również debata: „PR2.0? Czy Internet zmusza nas do zmian?”. Honorowy patronat nad nią obejmie fundacja internetPR.pl. Równie interesującymi tematami będą: współpraca przedstawicieli PR z mediami oraz kryzysy w organizacjach.
W Polsce istnieje duże zapotrzebowanie na specjalistów zajmujących się public relations, ponieważ jak się okazuje wiedza na ten temat staje się niezbędna nie tylko w dziedzinie gospodarki, ale również w polityce, kulturze, sztuce, nauce, badaniach itd. Dlatego też jak powiedział dr Dariusz Tworzydło (pełnomocnik Rektora WSIiZ ds. PR, pomysłodawca i główny organizator Kongresu): VI Kongres Public Relations będzie doskonałą okazją, aby określić nie tylko trend i kierunek zmian w polskim PR, ale również w dalszym ciągu poszukiwać możliwości i płaszczyzn porozumienia pomiędzy praktykami i naukowcami. To dzięki nim Kongres rokrocznie przybiera formę wymiany doświadczeń.
Kongres z każdym rokiem staje się potężniejszym narzędziem tworzenia coraz to doskonalszych stosunków między dwoma światami: nauki i praktyki. Dlatego ciągle powstają nowe, pozytywne opinie na temat Kongresu. Rzeszowski Kongres stał się forum bardzo pozytywnej, jakościowej przemiany wzajemnych relacji między praktyką PR i światem nauki. Praktycy public relations mówią na tym forum coraz odważniej i mądrzej o swoich dokonaniach, ale i potknięciach, zachodzących w branży zmianach i potrzebie doskonalenia. –powiedział dr Andrzej Stolarczyk, współorganizator Kongresu (RPR Group Agencja Public Relations).
Z każdą kolejną edycją Kongres zyskuje także coraz większą liczbę zwolenników oraz uczestników. To niewątpliwie powód do dumy. Organizatorzy Kongresu dokładają wszelkich starań, aby wydarzenie to było zorganizowane jak najbardziej profesjonalnie. Konsekwentnie i z zaangażowaniem dążą do tego, aby prezentowało najwyższy poziom oraz przyciągało uwagę ludzi związanych nie tylko z branżą PR.