Program akcji „Na śniegu” jest oparty na intensywnych działaniach promocyjnych wspierających markę Żywiec. W nagrodę za zakup Żywca w sklepach objętych promocją, klienci otrzymają kupony-zaproszenia do namiotów – Baz „Na śniegu”, które można wymienić na specjalnie przygotowane nagrody: narciarską opaskę z polaru za 5 kuponów, a za 10 okulary sportowe. Każda osoba odbierająca w namiocie nagrodę za swój kupon wypełni ankietę konkursową i weźmie udział w losowaniu dodatkowej nagrody specjalnej – deski snowboardowej i nart carvingowych. Losowania i wręczenie nagród będą odbywać się w soboty na scenie przed koncertami gwiazd.
Przez cały dzień aż do północy Bazy „Na śniegu” będą pełniły rolę centrów kulturalnych, w których w czasie trwania akcji odbędą się koncerty (Golden Life, Monika Brodka, Oxy.Gen, Reni Jusis, Hey, Raz Dwa Trzy, Lech Janerka, Voo Voo, Zakopower, Kowalski, Sistars oraz zespoły lokalne), występy kabaretów (Kabaret Łowcy B, Kabaret Ciach, Kabaret Dno, Formacja Chatelet), konkursy, czy projekcje filmów. W każdy weekend prosto z Baz nadawane będą na żywo audycje w radiowej Trójce. Od poniedziałku do piątku relację słuchaczom będzie przekazywał latający reporter Paweł Homa – odwiedzi on kolejno wszystkie miejscowości, w których odbywać się będzie akcja „Na śniegu”.
• Wisła 14.01 – Muzyczna Poczta Trójki UKF – Marcin Łukawski
• Wisła 14.01 – Radiowy Dom na Śniegu – Marcin Łukawski
• Zakopane 20.01 – Lista Przebojów z M. Niedźwieckim
• Zakopane 21.01 – Radiowy Dom na Śniegu – Robert Kantereit
• Szklarska Poręba 27.01 – Czarny piątek z H. Wroną
• Szklarska Poręba 28.01 – Radiowy Dom na Śniegu – Robert Kantereit
Każdy wieczór w Bazach „Na Śniegu” będzie obfitował w szereg gier i konkursów, takich jak piłkarzyki stołowe, rzutki (darts), rzut śnieżką do celu, strzały do bramki profesjonalnym kijem i krążkiem do hokeja, łowienie puszek Żywca za pomocą prawdziwej wędki, czy wyścigi zespołowe na dwóch nartach. Nagrodami za udział w grach i turniejach są pokrowce na narty oraz deskę snowboardową, a także polary i plecaki.
Dodatkowymi atrakcjami w Bazach „Na Śniegu” będą transmisje na żywo na dużym telebimie konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich z udziałem Adama Małysza.
Działania promocyjne „Na śniegu” będą prowadzone również w wybranych pubach i klubach wskazanych przez przedstawicieli handlowych Żywca. Promocje pubowe będą organizowane w 3-4 pubach dziennie, od czwartku do piątku, w godzinach 20-24. W ramach działań promocyjnych osoby, które kupią piwo Żywiec, wezmą udział w zabawie w karty „Żywiec na śniegu”. Gra polega na wylosowaniu z talii jednej karty, na odwrocie której znajduje się pytanie dotyczące tematyki sportów zimowych, np. zwycięstw Adama Małysza w Pucharze Świata. Każda karta ma określoną wartość i otrzymuje się za nią określoną nagrodę. Wejście do gry będzie równoznaczne z zakupem kolejnego piwa. Każdy z uczestników otrzyma nagrodę pocieszenia.
„Na śniegu” skierowane jest do osób przebywających na feriach zimowych i urlopach. W ramach akcji na stokach narciarskich turyści będą mogli wziąć udział w zawodach i zjazdach prowadzonych przez zespoły „Action Team” – specjalistów jazdy na nartach, których zadaniem będzie organizowanie konkursów na śniegu i szkolenie w jeździe na nartach i desce. Tegoroczna akcja „Na śniegu” jest kontynuacją ubiegłorocznego cyklu pod tą samą nazwą i zostanie przeprowadzona jednocześnie w sześciu najbardziej popularnych górskich miejscowościach w Polsce: w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Wiśle, Szczyrku, Zakopanem i Szczawnicy.
Nad bezpieczeństwem wszystkich uczestników zabaw będzie czuwało Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, które jest partnerem strategicznym akcji „Na śniegu”.