Organizowany jest przy współpracy z agendami rządowymi, środowiskami naukowymi, firmami badawczymi, agencjami reklamowymi, mediami oraz organizacjami gospodarczymi i handlowymi. Silna marka to jeden z najcenniejszych aktywów firmy, mocna pozycja rynkowa oraz podstawa funkcjonowania na rynkach światowych.
Worldbrand to prestiżowe wyróżnienie w kategoriach: Firma, Produkt, Usługa, Inicjatywa (produkcja, handel, usługi, finanse, administracja).
Podstawowe cele Rankingu:
– wyłanianie Liderów Rynku – Marek będących siłą napędową gospodarki polskiej,
– promocja laureatów Worldbrand w zagranicznych centrach promocji gospodarczej,
– międzynarodowa i krajowa integracja laureatów Worldbrand z zagranicznymi kołami biznesu,
– umacnianie wizerunku przedsiębiorstwa oznaczonego kategorią Worldbrand, jego działalności gospodarczo – usługowej,
– rekomendowanie produktów, usług i inicjatyw gospodarczych wyróżnionych i oznaczonych kategorią Worldbrand.
Worldbrand skierowany jest do wiodących firm, międzynarodowych korporacji, organizacji gospodarczych i handlowych, jak też do firm z sektora MŚP, oferujących produkty oraz usługi na najwyższym poziomie. Zaproszone są również jednostki samorządu terytorialnego wspierające promocję Polski jako kraju atrakcyjnego dla inwestorów, przyczyniając się do rozwoju silnych marek na rynku polskim, a przez to do rozwoju gospodarczego.