Kampania jest skierowana do polskich i międzynarodowych firm o rocznych obrotach powyżej 2 milionów euro, które handlują z zagranicą lub prowadzą tam interesy. Reklamy ukażą się w prasie gospodarczej i na portalach internetowych, między innymi w Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej czy miesięczniku Forbes, a także na stronach biznesowych Onet.pl, Interia i Gazeta.pl. Dodatkowo zaplanowano również akcje bezpośrednie w hotelach, w największych miastach Polski.
Mottem kampanii jest hasło „Lokalna wiedza, międzynarodowe możliwości. Bank HSBC teraz także w Polsce”. Kampania eksponuje bezkonkurencyjną pozycję HSBC w porównaniu z innymi bankami w Polsce, czyli międzynarodową obecność w 83 krajach, co pozwala klientom banku na bezpośredni dostęp do usług finansowych, bez potrzeby korzystania z instytucji pośredniczących. Dzięki globalnej obecności HSBC, klienci mogą zminimalizować ryzyko związane z transakcjami międzynarodowymi, które są realizowane szybko i efektywnie dzięki jednej wspólnej platformie internetowej i identycznym standardom w całej grupie. Polskie firmy mogą też teraz korzystać z porad i lokalnej wiedzy lokalnych ekspertów banku w ponad 10 000 oddziałach na całym świecie.
W reklamie uwagę odbiorcy przykuwa okrągły, biały glob pokryty nazwami państw i miejscowości, które tworzą kontury kontynentów. W reklamie wykorzystano tylko trzy kolory: biały, czerwony i czarny, czyli wszystkie kolory logotypu HSBC. Dzięki temu przekaz jest jasny i spójny zarówno w warstwie wizualnej, jak i słownej.
– Mamy prosty komunikat dla polskich przedsiębiorców: Światowe standardy banku HSBC są już w Polsce. Celem kampanii jest budowa wizerunku HSBC jako banku o międzynarodowym zasięgu i lokalnej wiedzy oraz przedstawienie HSBC jako eksperta w bankowości dla przedsiębiorstw. – powiedziała Urszula Trzcińska, menedżer projektu w HSBC Bank Polska.
Kampania potrwa do 23 grudnia 2007 r.
Kreację kampanii przygotowała agencja JWT, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.