Podstawowym celem katalogów teleadresowych jest łączenie kupujących i sprzedających – każdy chce łatwo znaleźć potrzebne produkty i usługi. Zanim więc katalogi trafią do rąk użytkowników, muszą się w nich pojawić odpowiednie informacje i oferty firm.
Nowa strategia Panoramy Firm to min.:
• wprowadzenie (jako pierwszy wydawca na polskim rynku) pełnego koloru na żółtych stronach wszystkich katalogów,
• wprowadzenie specjalnej sekcji, przeznaczonej dla liderów branż. Sekcja ta będzie drukowana w książkach na dużych rynkach: Warszawa, Katowice, Kraków, Łódź, Gdańsk, Wrocław i Poznań,
• łatwiejsze korzystanie z produktu: układ katalogu, odsyłacze do branż pokrewnych,
• kompleksowa oferta łącząca zalety mediów drukowanych (książki telefoniczne) i internetowych (wyszukiwarka www.pf.pl).
• ulepszony system zarządzania sprzedażą, który zakłada, że konsultanci Panoramy Firm są doradcami klienta, wyposażonymi w pakiet narzędzi potrzebnych do prezentacji produktu,
• optymalne wykorzystanie bazy danych liczącej ponad 1 100 000 firm i instytucji
„Osiągnięta przez nas pozycja lidera wśród katalogów Yellow Pages w Polsce, zobowiązuje nas do dostarczania produktów najwyższej jakości. Profesjonalnie przygotowana kampania, wyselekcjonowanie odpowiednich rynków świadczy o poważnym podejściu naszej firmy do działalności. Zamierzamy nadal kontynuować i udoskonalać produkt by spełniał oczekiwania i potrzeby klientów, którzy w 2005 roku przyznali Panoramie Firm „Złoty Laur Klienta 2005” w konkursie na najpopularniejsze produkty i usługi w Polsce w kategorii „Książki telefoniczne” – komentuje Jarosław Zdrojewski dyrektor sprzedaży Eniro Polska.