8 października rozpoczęła się kampania reklamowa ING Banku Śląskiego skierowana do firm. Bank promuje dwa produkty dostępne wyłącznie przez internet – ING Direct Business oraz ING Direct Business Credit.
„Nasza nowa kampania pokazuje, jak wiele korzyści klienci korporacyjni mogą otrzymać w internecie. Mówimy w niej, że korzystanie z produktów poprzez internet jest znacznie prostsze, szybsze i opłacalne. Oba promowane produkty wpisują się w strategię ING Banku Śląskiego, w której internet stanowi podstawowy kanał dla codziennej bankowości zarówno dla klientów detalicznych, jak i segmentu korporacyjnego. Na tym właśnie opiera się nasza oferta internetowa” – powiedział Michał Bolesławski, członek zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za ofertę korporacyjną.
ING Direct Business to oferta bieżącej obsługi bankowej dla przedsiębiorstwa – klient otrzymuje rachunek bieżący, kartę płatniczą do konta, dostęp do bankowości internetowej oraz Otwarte Konto Oszczędnościowe za 19 zł miesięcznie. Oferta odpowiada również na potrzeby firm, które prowadzą rozliczenia w euro. Najważniejsze cechy produktu to:
- 0 zł za przelewy wewnętrzne do ZUS i US,
- 0 zł za przelewy na inny rachunek prowadzony w ING Banku Śląskim,
- 0 zł za wypłaty z blisko 800 bankomatów banku,
- 0 zł za wpłaty we wpłatomatach (do 50 tys. zł miesięcznie),
- przelewy krajowe za jedyne 0,90 zł (0 zł za przelewy przychodzące),
- przelewy europejskie za jedyne 5 zł (0 zł za przelewy przychodzące),
- wpłaty i wypłaty z rachunku oszczędnościowego (OKO) bez utraty odsetek,
- wymiana walut na dogodnych warunkach on-line poprzez nowoczesny moduł FX Trader,
- możliwość otwarcia rachunku w EUR, USD i GBP za 19 zł,
- możliwość otwarcia Otwartego Konta Oszczędnościowego w EUR, USD i GBP.
ING Direct Business Credit to aplikacja internetowa, przez którą firmy mogą ubiegać się o produkt kredytowy on-line na atrakcyjnych warunkach. Umożliwia ona elektroniczną obsługę wniosków przez bank, co pozwala na skrócenie czasu oczekiwania na decyzję kredytową. ING Direct Business Credit to przede wszystkim:
- bezpłatny dobór produktu kredytowego on-line do potrzeb finansowych przedsiębiorstwa (kredyt, factoring, akredytywa i inne),
- bezpłatna weryfikacja zdolności kredytowej on-line,
- możliwość złożenia on-line wiążącego wniosku kredytowego bezpłatnie.
Składając wniosek przez internet klient otrzymuje korzystniejsze warunki, niż w przypadku bezpośredniego kontaktu z bankiem:
- brak prowizji za rozpatrzenie wniosku,
- obniżona prowizja za przyznanie kredytu.
Oferta Direct adresowana jest przede wszystkim do średnich firm prowadzących pełną księgowość.
Tytuł kampanii: Biznes lepiej funkcjonuje, jeśli korzystasz z ING Direct
Czas trwania: od 8 do 31 października 2011 r.
Cele komunikacyjne: prezentacja korzyści z oferty Direct dla firm
Narzędzia:
- Prasa: dzienniki ogólnopolskie
- Internet: kampania na portalach internetowych biznesowych o największym zasięgu
- dla potrzeb kampanii marketingowej przygotowano specjalną stronę internetową: www.ingbank.pl/business.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Brain, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PanMediaWestern.
Źródło: ING Bank Śląski