Firma farmaceutyczna Lek Polska w drodze przetargu wybrała Agencję S4 do strategiczno-kreatywnej obsługi leku OTC – Venitan. Preparat ma postać żelu lub kremu i przeciwdziała bólom i obrzękom nóg. Venitan będą promować spoty radiowe (2 x 30 s i 2 x 15 s), reklamy w prasie kobiecej i specjalistycznej oraz materiały POS.
Nasz wybór padł na Agencję Reklamową S4, ponieważ przedstawiła najciekawsze wg naszego uznania pomysły kreacji produktu – mówi Marcin Granat, Młodszy Kierownik Produktu z firmy Lek Polska. W Agencji Reklamowej S4 bardzo cenię sobie profesjonalizm osób tam pracujących, szybkość, z jaką realizowane są projekty oraz bardzo miłą atmosferę samej współpracy.
Kampania jest kierowana do szerokiej grupy docelowej, jednak kluczowym odbiorcą są kobiety powyżej 40. roku życia, pracujące oraz zajmujące się domem matki i babcie. Są to osoby, które, mimo upływu lat, chcą zachować energię i swobodnie iść przez życie, nie martwiąc się o kłopotliwe dolegliwości, takie jak opuchlizna, uczucie zmęczenia i „ciężkich” nóg.
Na twarz kampanii wybraliśmy Panią Irenę Szewińską, ponieważ jest ona doskonale znana w naszej grupie docelowej – argumentuje Marcin Granat. Ta słynna lekkoatletka kojarzy się z bieganiem, a co za tym idzie z nogami, o których zdrowie i kondycję dba Venitan.
Spoty, w których głosu użycza Irena Szewińska, będzie można usłyszeć w sieci Radia Plus, w programie pierwszym Polskiego Radia oraz na antenie sieci Audytorium17. Reklama prasowa, w której wykorzystano zdjęcia Ireny Szewińskiej ukazywać się będzie w kolorowych magazynach kobiecych (m.in. „Naj”, „Chwila dla Ciebie”, „Poradnik Domowy”), specjalistycznej prasie medycznej („Lekarz Rodzinny” i „Medycyna Praktyczna”) oraz tygodnikach katolickich („Gość Niedzielny” i „Niedziela”).