Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki KOMFORT jako eksperta w branży podłogowej oraz pokazanie jak zmiana podłogi może odmienić każde mieszkanie. Kampania wspiera promocję najnowszego katalogu Komfortu – „Wybierz piękno, poczuj komfort”, prezentującego trendy w pokryciach podłogowych na sezon 2008/2009.
Kampania adresowana jest do osób, które cenią sobie piękno, jakość oraz trwałość podłogi. Adresatami kampanii są zarówno stali Klienci sklepów KOMFORT, jak i osoby, które dopiero zamierzają zmienić swą podłogę.
Działania o zasięgu ogólnopolskim obejmują prasę, telewizję, outdoor (billboardy), a także materiały POS w sklepach. Kampania rusza na początku lipca.
Jest to pierwszy wspólny projekt Agencji Reklamowej S4 i Sklepów KOMFORT S.A. Osobą odpowiedzialną za nadzór nad zaplanowanymi działaniami jest po stronie klienta Krzysztof Szultka – Dyrektor Marketingu Komfort S.A. Ze strony Agencji za kampanię odpowiada Marcin Samek – Strategic Planner, Dariusz Chwierut – Executive Creative Director, Agnieszka Meder – Art Director, Agnieszka Godlewska – Copywriter oraz Agnieszka Cachro – Group Account Manager i Magdalena Staroń – Account Manager. Media zaplanowane zostały i zakupione przez domy Medowie: Carat i Media Concept.
Sprawdź także:
29.11.2024 (12:12)
– informacja prasowa
ING: Gdzie dwóch Polaków, tam trzy zdania o emeryturze
Nie tylko dochody wpływają na to, jak myślimy o naszej emeryturze – wynika z badania wykonanego na zlecenie ING …
29.11.2024 (12:10)
– informacja prasowa
Magdalena Dziewguć dołącza do Rady Nadzorczej Banku Pekao S.A.
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Bank Pekao S.A. powołało w czwartek w skład Rady Nadzorczej Magdalenę Dziewguć na …
29.11.2024 (11:39)
– informacja prasowa
Wirtualna karta PayPo już dostępna dla każdego
Karta umożliwia zakupy w modelu kup teraz, zapłać później i jest już dostępna w aplikacji PayPo dla wszystkich …
28.11.2024 (16:28)
– informacja prasowa
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black …
28.11.2024 (13:34)
– informacja prasowa
Instytucje pożyczkowe skupiają się na relacji z dotychczasowym klientem
O 38,7 proc. wzrosła w 3. kwartale wartość zobowiązań udzielonych klientom przez firmy z sektora pożyczkowego wobec …
28.11.2024 (13:31)
– informacja prasowa
PayU i YouLend – finansowanie dla firm w nowej odsłonie
PayU rozszerza współpracę z YouLend, globalnym dostawcą elastycznego finansowania dla firm, aby dostarczać swoim …