– Historia operacji kartowych, wykonywanych przez Klientów MultiBanku, jest aktualizowana, w dniu, w którym VISA udostępnia bankowi dane dotyczące transakcji. Pozwoliło nam to w trybie pilnym podjąć kroki związane z przywróceniem odpowiedniego stanu rachunków – wyjaśnia Cezary Kocik, Dyrektor Departamentu Marketingu i Bankowości Detalicznej – Anulowaliśmy wszystkie transakcje wykonane kartami VISA, zaksięgowane 15 stycznia br., poza wypłatami z bankomatów sieci Euronet, których przebieg był prawidłowy Ponowna aktualizacja historii operacji wykonanych przez Klientów, odbędzie się po otrzymaniu poprawnych danych z VISA Europe – dodaje.
Sprawdź także:
09.01.2025 (21:15)
– informacja prasowa
Generatywna sztuczna inteligencja (Gen AI) zmienia sposób robienia zakupów
Generatywna sztuczna inteligencja (Gen AI) zmienia sposób robienia zakupów – aż 71% konsumentów i konsumentek …
09.01.2025 (21:08)
– informacja prasowa
Klarna „Zapłać w 3 ratach” dostępna dla klientów Zalando w Polsce i za granicą
Klarna, globalna sieć płatności i asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, zacieśnia współpracę z …
09.01.2025 (21:05)
– informacja prasowa
zondacrypto Głównym Partnerem AS Monaco Basket w koszykarskiej Eurolidze
zondacrypto ogłasza nową koszykarską współpracę jako Główny Partner AS Monaco Basket w rozgrywkach Euroligi. …
09.01.2025 (21:02)
– informacja prasowa
mBank przygotował klientom finansowe podsumowanie roku
mBank przygotował dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej finansowe podsumowanie roku. Klienci dowiedzą się z …
08.01.2025 (22:04)
– informacja prasowa
Comarch z kampanią o sztucznej inteligencji
Przedsiębiorcy dostrzegają potencjał sztucznej inteligencji, ale wielu z nich nadal nie wie, jak skutecznie …
08.01.2025 (22:02)
– informacja prasowa
EFL z międzynarodowym certyfikatem zarządzania bezpieczeństwem informacji
Europejski Fundusz Leasingowy otrzymał międzynarodowy certyfikat ISO 27001:2022, jedno z najbardziej …