Wystartowała kampania reklamowa Getin Banku, promująca specjalną ofertę samochodów w kredycie oraz leasingu. Jest skierowana do wszystkich kierowców zainteresowanych wymianą dotychczasowego pojazdu jeszcze przed rozpoczęciem sezonu urlopowego.
Szczegółowe informacje dotyczące finansowania oraz oferta prawie 2000 aut dostępna tylko na www.bankkierowcy.pl. Kampania potrwa do końca miesiąca. Materiały promocyjne pojawią się w prasie, radiu i internecie.
Kampania Getin Banku „Samochód na Wakacje” skierowana jest do osób, które chcą kupić nowy lub używany samochód i zdążyć z zakupem jeszcze przed wakacjami. Akcja obejmuje zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Getin Bank, który od początku roku utrzymuje się na szczycie rankingów najlepszych kredytów samochodowych, oferuje atrakcyjne warunki finansowania dla wszystkich osób zainteresowanych zakupem nowego lub używanego auta. Z kolei dla przedsiębiorców, którzy preferują inną formę finansowania – leasing, Getin Leasing przygotował specjalną promocję. Niezależnie od wysokości wpłaty własnej, mogą oni liczyć na wakacje leasingowe, w ramach których wartość dwóch pierwszych rat wyniesie zaledwie 1 zł. Oferta będzie obowiązywać do końca lipca br. i dotyczy samochodów nowych.
– Okres wakacyjny to czas częstszych i dłuższych wyjazdów. Dlatego też wielu kierowców właśnie teraz decyduje się na wymianę lub zakup nowego samochodu, tak aby mieć poczucie pełnego komfortu i bezpieczeństwa podczas podróży. Z myślą o nich przygotowaliśmy kampanię „Samochód na Wakacje”, która promuje użyteczne, wygodne rozwiązania, dostępne dla zmotoryzowanych Klientów poprzez platformę Bank Kierowcy. Znajdą tam oni wszystkie niezbędne informacje, a także ofertę kupna ponad 2000 samochodów wystawionych do sprzedaży przez salony dealerskie i komisy. Dzięki temu będą mogli skupić całą uwagę na planowaniu wakacji – mówi Jolanta Bogusz, Dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży, Getin Noble Bank.
Kampania reklamowa „Samochód na Wakacje” wystartowała 9 czerwca i trwać będzie do końca miesiąca. Reklamy pojawią się w stacjach radiowych, prasie oraz internecie. Projekt materiałów przygotowała agencja Scholz&Friends, za zakup mediów odpowiada Media Vest.