W bankomatach Santander Bank Polska można wybrać obsługę w języku ukraińskim – jest ona dostępna w ponad 80% urządzeń i pozwala na wykonanie wszystkich typów transakcji.
To kolejne udogodnienie dla klientów posługujących się tym językiem. W Santander Bank Polska po ukraińsku możliwa jest obsługa na infolinii, dostępna jest aplikacja mobilna i bankowość elektroniczna oraz strona internetowa. Do tej pory z bankomatów Santander Bank Polska można było skorzystać w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i hiszpańskim. Aktualnie w większości bankomatów i wpłatomatów istnieje również możliwość wyboru języka ukraińskiego. Dzięki obsłudze w języku ojczystym osoby, które przyjechały do Polski z Ukrainy, mogą bez przeszkód korzystać z urządzeń banku.
– W Santander Bank Polska dbamy o inkluzywność i wyrównywanie szans w dostępie do bankowości. Wspólnie z naszymi klientami i ekspertami nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które podnoszą komfort korzystania z naszych produktów oraz usług. Obsługujemy ponad 300 tys. klientów z Ukrainy, stąd stawiamy na ułatwienia również dla tej grupy. Poprzez wprowadzenie dodatkowego języka chcemy zapewnić osobom posługującym się językiem ukraińskim możliwość wygodnego korzystania z bankomatów – mówi Barbara Pawlicka, odpowiedzialna za wdrożenie w Santander Bank Polska.
Zmiana języka w bankomacie
Dla klientów korzystających z kart Santander Bank Polska w bankomacie językiem domyślnym jest polski. Można to w łatwy sposób zmienić – w głównym menu, które pojawia się po włożeniu karty do bankomatu i wprowadzeniu PIN-u, wystarczy nacisnąć klawisz ENGLISH/DEUTSCH/ESPAÑOL/УКРАЇНСЬКА, a następnie wybrać УКРАЇНСЬКА.
Natomiast w przypadku korzystania z karty innego banku w bankomatach Santander Bank Polska od razu po włożeniu jej do czytnika wystarczy wybrać właściwy język.
Źródło: Santander Bank Polska