RSS (z ang. Really Simple Syndication) to oparty na XML sposób dystrybucji informacji. Swą funkcjonalnością przypomina popularne newslettery, z tym że wiadomości docierają do prenumeratora indywidualnie, natychmiast po ich publikacji.
Wdrożone rozwiązanie komunikacyjne dostarcza wiadomości odbiorcy w równie precyzyjny sposób, co za pomocą poczty elektronicznej. Klienci korzystający z systemu SARE sami decydują, które mailingi chcą udostępnić w kanale RSS. Rozbudowany moduł raportujący pozwala na analizę skuteczności przeprowadzonych w ten sposób kampanii. Integracja tradycyjnych newsletterów z kanałem RSS zapewnia jeszcze szersze grono odbiorców dla przekazywanych informacji. Teraz bowiem każdy może wybrać preferowany przez siebie sposób subskrypcji: pocztę elektroniczną lub kanał RSS właśnie.
Obsługa RSS to kolejna nowa funkcjonalność w systemie SARE wprowadzona na przestrzeni ostatnich miesięcy. Wcześniej, w wyniku prac wyodrębnionego w strukturach firmy działu Nowych Technologii, użytkownikom udostępniono zaawansowany moduł zarządzania zwrotami, wprowadzono nowe funkcje w edytorze html, a także rozbudowano system statystyk. Kolejne zaawansowane opcje systemu znajdują się już w fazie testów.
Staramy się, by system był nieustannie rozwijany, a o kierunku rozwoju decydują w największym stopniu nasi klienci – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. W zeszłym roku przeprowadziliśmy badanie satysfakcji wśród użytkowników i to jego wyniki były podstawą planowania nowych funkcjonalności. Ponadto bacznie obserwujemy, w jaki sposób nasi klienci na co dzień korzystają z oferowanych przez nas rozwiązań – dodaje Dębowski.
Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Media Markt, Platforma Obywatelska, Siemens, Premiumclub, Masterlink, Agros Nova, Jobs.pl, Bankier.pl, MediaRun, Grupa Hotelowa Orbis, Interdeco Hachette Filipacchi, Saturn, Getin Holding i Netsprint.