Na odmienionej stronie www.scholl.com.pl oddzielono dział kosmetyków od działu butów. Zmianom uległa na razie część poświęcona produktom do pielęgnacji stóp, nowa witryna obuwia marki Scholl pojawi się pod koniec roku.
Aby ujednolicić wizerunek marki na całym świecie, SSL Healthcare Polska zdecydował adaptować w 80% grafikę z brytyjskiej witryny kosmetyków Scholla. Większość tekstów, które zamieszczono na nowej stronie jest również tłumaczeniem z angielskiej wersji językowej.
Na www.scholl.com.pl można znaleźć Galerię Produktów wraz ze wszystkimi nowościami. Internauci mogą odwiedzić Centrum Zdrowych Stóp, w którym opisano wszystkie dolegliwości stóp, z którymi borykamy się na co dzień. W zakładce Klinika Stóp można znaleźć fachowe porady, jak zapobiegać chorobom stóp, a w Centrum Naukowym dowiedzieć się, jak pracują stopy i jak są zbudowane. W sekcji Spa dla Stóp można zapoznać się z technikami masażu i treningu stóp oraz dowiedzieć się, czym jest refleksologia.
Witryna oferuje także Sklep Internetowy – jedyne na świecie wirtualne miejsce, gdzie można kupić kosmetyki marki Scholl. Internauci, którzy odwiedza nową witrynę, mogą również posłuchać relaksującej muzyki, dostosowanej do charakteru strony.
Zmiany na stronie zakończą się z początkiem czerwca. Agencja HyperCube planuje jeszcze umieścić na niej dział Rozrywka, z ciekawostkami, tapetami, ankietami itp. Rozważa również stworzenie nowego centrum prasowego. W czerwcu ruszy również intensywna internetowa kampania reklamowa, promująca nową witrynę marki Scholl, połączona z atrakcyjnym konkursem dla konsumentów.