PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćInteligoSerwis Mobilny Inteligo

Inteligo

Serwis Mobilny Inteligo

Inteligo 11.09.2008 (08:21)
Inteligo

Inteligo wdrożyło usługę testowo w czerwcu 2008 roku. Główną zaletą serwisu mobilnego, wskazywaną przez klientów, okazał się prosty, wygodny i podobnie intuicyjny – jak serwis transakcyjny Inteligo – system obsługi, dostosowany do telefonów komórkowych. Co ma znaczenie dla użytkowników, Serwis Mobilny Inteligo jest czytelny w formie i ładnie prezentuje się na ekranie telefonu komórkowego.

Nowe rozwiązanie, jakie oferuje Inteligo w postaci serwisu mobilnego, to realna wartość bankowości mobilnej. Lekka wersja serwisu przystosowana do telefonów komórkowych daje użytkownikom możliwość korzystania z konta Inteligo bezpośrednio z komórki. Serwis Mobilny Inteligo jest wygodniejszy i prostszy w obsłudze niż dotychczasowe rozwiązania proponowane użytkownikom telefonów komórkowych przez banki. Pozwala na korzystanie z konta przez telefon komórkowy nie tylko najbardziej zaawansowanym użytkownikom i zwolennikom nowych technologii. Usługa kierowana jest do wszystkich użytkowników chcących obsługiwać swoje konto przez telefon komórkowy lub inne urządzenie mobilne.

Klienci, którzy skorzystają z tej nowej i wygodnej formy dostępu do konta, zyskają stały dostęp do swojego konta Inteligo i wielu funkcji serwisu transakcyjnego – wprost z telefonu komórkowego, który zawsze mają przy sobie. Będą mieli większą kontrolę i możliwość zarządzania kontem niezależnie od miejsca pobytu – będąc na wakacjach, w podróży, czy stojąc w korku na ulicy. Dzięki Serwisowi Mobilnemu Inteligo, można sprawdzić szczegóły, historię i stan swojego rachunku, zrealizować przelew, doładować komórkę łatwo i szybko przez telefon komórkowy. Dotychczasowe rozwiązanie WAP, choć pozostaje w Inteligo jako kanał dostępu do konta, nie dawał tak dużych możliwości obsługi i korzystania ze swojego rachunku przez komórkę.

Aby korzystać z Serwisu Mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta pod numerem 0 800 121 121 lub (81) 53 56789. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na https://www.inteligo.pl/mini.

Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło.

Wszystkie funkcje serwisu mobilnego to optymalny zbiór funkcji na telefon komórkowy. Klienci mogą w wygodny sposób, wprost z komórki, wykonać operacje takie jak:

  • Realizacja płatności
  • Przelew między własnymi rachunkami
  • Przelew jednorazowy
  • Doładowanie telefonu
  • Przelew SMSMoney
  • Przelew EmailMoney
  • Przelew QuickMoney

Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www – przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.

Jacek Komaracki, Dyrektor Centrum Bankowości Elektronicznej PKO BP i Prezes Inteligo Financial Services S.A. o nowej usłudze: „Serwis Mobilny Inteligo to nasza odpowiedź na postulat stałego dostępu do konta, pojawiający się w badaniach opinii wśród użytkowników bankowości internetowej na jednym z pierwszych miejsc. Dla 95% wszystkich użytkowników bankowości elektronicznej w wieku 18-35 stały dostęp do rachunku to najważniejsze oczekiwanie wobec banku*. Lekka wersja serwisu transakcyjnego na telefon komórkowy to kolejne inteligentne rozwiązanie w Inteligo i wierzę, że się sprawdzi, ponieważ modele telefonów komórkowych z dostępem do Internetu stają się coraz bardziej popularne. Pracujemy też nad wdrożeniem serwisu mobilnego dla klientów usługi bankowości elektronicznej iPKO w PKO BP.”

„Wprowadzenie Serwisu Mobilnego Inteligo to także potwierdzenie z naszej strony realizacji strategii integrowania usług bankowych i telekomunikacyjnych, które znajdą odzwierciedlenie w ofercie, wspólnie przygotowywanej z PTC Sp. z o.o., operatorem sieci Era, na podstawie umowy o współpracy. Serwis Mobilny Inteligo to aż i dopiero początek wprowadzania naszych klientów na drogę inteligentnej bankowości i telekomunikacji w jednym, a tym samym istotny fundament przed zaoferowaniem przez Inteligo usługi telekomunikacyjnej jako operator wirtualny. Podstawowe funkcje bankowe dostępne w telefonie komórkowym to podstawa, pracujemy z PTC nad tym, aby oferta wirtualnego operatora dała klientom o wiele więcej.” – dodaje Jacek Komaracki.

*(na podstawie badań korzystania z bankowości elektronicznej w Polsce, zrealizowanego przez SMG/Millward Brown na zlecenie Inteligo, w czerwcu 2008).

inteligo 2008-09-11
Redakcja PRNews.pl
Tagi: inteligo

Sprawdź także:

a 0 Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY
24.06.2025 (14:44)

Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

W najnowszej edycji badania EY Institutional Investor Survey, po raz pierwszy w jego 10-letniej historii, …

a 0 Modernizacja energetyczna domów pod lupą BNP Paribas – aspiracje Polek i Polaków kontra rzeczywistość
24.06.2025 (14:42)

Modernizacja energetyczna domów pod lupą BNP Paribas – aspiracje Polek i Polaków kontra rzeczywistość

Polki i Polacy coraz częściej marzą o energooszczędnych domach i niższych rachunkach, ale na deklaracjach często …

a 0 VeloBank wspiera się AI w rozpatrywaniu reklamacji
24.06.2025 (14:40)

VeloBank wspiera się AI w rozpatrywaniu reklamacji

Pracownicy VeloBanku korzystają z generatywnej sztucznej inteligencji wspierającej obsługę reklamacji. Wdrożenie …

a 0 PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników Pol’and’Rock Festival
24.06.2025 (14:38)

PZU zadba o bezpieczeństwo uczestników Pol’and’Rock Festival

Pol'and'Rock Festival, Najpiękniejszy Festiwal Świata, co roku przyciąga setki tysięcy uczestników. Przez trzy dni, …

a 0 Światowy Dzień Osób Uchodźczych: Fundacja BNP Paribas rozszerza zakres wsparcia
24.06.2025 (14:37)

Światowy Dzień Osób Uchodźczych: Fundacja BNP Paribas rozszerza zakres wsparcia

Fundacja BNP Paribas zwiększa zakres pomocy współpracując z kolejnymi organizacjami pozarządowymi wspierającymi …

a 0 Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci
24.06.2025 (14:35)

Migaj z nami. Credit Agricole wspiera warsztaty języka migowego dla dzieci

Wrocławska Fundacja FONIS uruchomiła cykl warsztatów poświęconych integracji dzieci słyszących i niesłyszących. …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba użytkowników Blika – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników Blika – I kwartał 2025 r.

Najwięcej aktywnych użytkowników Blika mają PKO Bank…

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – I kwartał 2025 r.

Raport: Rynek kredytów hipotecznych – I kwartał 2025 r.

Pierwszy kwartał 2025 roku banki zamknęły kwotą…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – I kwartał 2025 r.

Banki mają 18,3 mln klientów określanych terminem…

Strona knf.pl prowadzi do giełdy kryptowalut. W dodatku widniejącej na liście ostrzeżeń KNF

Strona knf.pl prowadzi do giełdy kryptowalut. W dodatku widniejącej na liście ostrzeżeń KNF

Instytucje rządowe korzystają z domeny gov.pl, co…

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Dopiero po wakacjach dowiemy się, jaka przyszłość…

Who is who

Joanna Kornaga

Joanna Kornaga

Ekspert ds. komunikacji społecznej, PKO Bank Polski…

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

Agnieszka Jabłońska-Twaróg

International Marketing Communications Manager w Twisto Od…

Kamila Kępińska

Kamila Kępińska

Rzecznik prasowy, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR,…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców