Zadaniem agencji będzie w szczególności opracowanie strategii komunikacyjnej dla sieci restauracji i wsparcie w nadzorowaniu kampanii komunikacyjno – marketingowych we wszystkich regionach kraju.
Do obowiązków agencji Toolbox Creative Communications należy opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, obejmującej zarówno PR zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Celem prowadzonych aktywności będzie dbanie o pozytywny wizerunek restauracji SPHINX, utrzymanie kontaktów z obecnymi i potencjalnymi partnerami firmy, jak również sprawowanie nadzoru na prawidłowym obiegiem informacji w firmie Sfinks Polska.
Umowa obejmuje przeprowadzenie wewnętrznego audytu komunikacyjnego, w ramach którego agencja zajmie się identyfikacją i analizą wewnętrznych kanałów komunikacji, oceną dotychczasowego sytemu komunikacji wewnętrznej, a także określeniem potrzeb komunikacyjnych w ramach organizacji.
Toolbox Creative Communications zajmie się także opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikowania do różnych grup docelowych, jak również wzmocnieniem wizerunku firmy jako odpowiedzialnej społecznie, budującej relacje ze społecznością lokalną, angażującej się w różnego typu aktywności regionalne. Działaniami media relations objęte zostaną wybrane tytuły pism branżowych, a także pisma regionalne i ogólnopolskie.
Współpraca została zainaugurowana we wrześniu akcją marketingowo-promocyjną dla klientów restauracji SPHINX. Akcja ta ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów i mediów na dynamicznie rozrastającą się – największą polską – sieć restauracji, liczącą już ponad 70 placówek i obecną na rynku od 10 lat.