– Efekty działalności firm z grupy Siemens są wszechobecne. Ich zakres przekracza wyobrażenia przeciętnego użytkownika. Zastanawialiśmy się więc, jak pokazać w jednej prezentacji dokonania Siemensa na polu m.in. automatyki i sterowania, medycyny, telekomunikacji, energetyki. Rozwiązaniem jest wirtualna podróż po inteligentnym budynku w pełni wyposażonym w rozwiązania Siemensa od systemu zabezpieczeń, przez automatykę budynku oraz infrastrukturę energetyczną i teleinformatyczną po służące nie tylko użytkownikom budynku centrum diagnostyki obrazowej – mówi Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.
Prezentacja „Siemens w Polsce” powstała z myślą o partnerach biznesowych i kontrahentach współpracujących z firmami z grupy Siemens. Składa się z czterech głównych działów (Firma, Oferta, Odpowiedzialność, Kontakt) obrazujących działalność Siemensa w Polsce. W prezentacji znalazły się zarówno dane o historii grupy, jej strukturze i wynikach finansowych, jak również informacje o dokonaniach w poszczególnych obszarach rynku, a także opis aktywności w zakresie odpowiedzialnego biznesu, mecenatu nauki i kultury.
– Nasza prezentacja korporacyjna powstała przy zaangażowaniu obydwu stron, firmy Siemens i agencji OS3 multimedia. Wspólna, partnerska praca nad projektem możliwa była dzięki wzajemnemu zrozumieniu potrzeb, który osiągnęliśmy w efekcie długofalowej i wielopłaszczyznowej współpracy – powiedziała Anna Tascher, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Siemens Sp. z o.o..