SIGNAL IDUNA została Partnerem organizowanego po raz czwarty kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”. Tegoroczna edycja wydarzenia pod hasłem „Integracja, Innowacja, Inspiracja” odbędzie się 4 października.
Kongres „Biznes to Rozmowy” to unikalne wydarzenie, w trakcie którego osobowości ze świata biznesu dyskutują na najbardziej aktualne tematy dotyczące nowych technologii i ich zastosowania w biznesie. Każda edycja wydarzenia to także wyjątkowi goście specjalni – do tej pory w kongresie brali udział m.in. Steve Woźniak, współzałożyciel Apple oraz Tim Berners Lee – „ojciec chrzestny” Internetu. W tym roku Netia będzie gościć m.in. Stewarta Butterfielda – współzałożyciela Flickr.com oraz Ludo Wijckmansa – dyrektora odpowiedzialnego za obsługę sektora komunikacji i mediów w regionie EMEA w firmie Microsoft.
Prezes polskich spółek SIGNAL IDUNA, dr Jan Myszkowski, weźmie udział w debacie pt. „Kultura innowacji – nowa potrzeba?” wraz z Mirosławem Godlewskim (Prezes Zarządu Netii), Jackiem Murawskim (Dyrektor Generalnym polskiego oddziału Microsoft), Piotrem Czarneckim (Prezes Zarządu Raiffeisen Bank), Dariuszem Stolarczykiem (COO i Dyrektor ds. Operacji i Łańcucha Dostaw NFI Empik Media & Fashion S.A.) oraz Bożeną Lublińską-Kasprzak (Prezes PARP).
– Zarówno tytuł kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”, jak i tegoroczne hasło eventu „Integracja, Innowacja, Inspiracja” są bardzo bliskie filozofii SIGNAL IDUNA. Jesteśmy firmą otwartą i nowoczesną, stawiamy na innowacyjne rozwiązania wychodząc naprzeciw zmieniającym się potrzebom naszych Klientów. Tytuł Partnera kongresu „Biznes to Rozmowy” traktujemy zarówno jako wyróżnienie, jak i zobowiązanie na przyszłość – podkreśla Michał Gołębiewski, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR SIGNAL IDUNA.
/SIGNAL IDUNA