PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaSignal Iduna uruchamia interaktywną platformę edukacyjną

Signal Iduna uruchamia interaktywną platformę edukacyjną

Ubezpieczenia 09.06.2009 (08:09) artykuł nadesłany

Towarzystwo ubezpieczeniowe Signal Iduna rozpoczyna kampanię edukacyjną, dedykowaną rodzinom w całej Polsce.

 Celem kampanii jest przekazanie Polakom praktycznej wiedzy, umożliwiającej swobodne poruszanie się w świecie ubezpieczeń, a także zaprezentowanie nowatorskich rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia jakie Signal Iduna wprowadza na rynek w czerwcu, w ramach brandu „Pełnia Zdrowia”. Głównym elementem kampanii jest oryginalna, przyciągająca uwagę interaktywna platforma edukacyjna. Obiekt umożliwiający edukację poprzez zabawę odwiedzi największe imprezy plenerowe odbywające się podczas tegorocznego lata, w wybranych regionach kraju. 

Kampania edukacyjna Signal Iduna to wyjście naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów w Polsce.  W naszej codziennej pracy dostrzegamy, że stale powiększa się grono osób zainteresowanych produktami ubezpieczeniowymi, jednocześnie zauważmy, że nasi klienci nie zawsze potrafią dokonać wyboru polisy, odpowiednio dostosowanej do ich aktualnych potrzeb. Stąd zrodził się pomysł na szeroko zakrojoną kampanię, która wyposaży Polaków w praktyczną wiedzę. Wierzymy, że większa świadomość ubezpieczeniowa ułatwi naszym klientom dokonywanie indywidualnych wyborów, a także zachęci do zapoznania się z możliwościami jakie daje kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa w najważniejszych sferach życia każdej rodziny – powiedziała Sylwia Mikiel Kierownik Marketingu i PR, dwóch spółek Signal Iduna w Polsce.

Interaktywna platforma edukacyjna Signal Iduna została stworzona przede wszystkim z myślą o rodzinach. Dzięki swojej różnorodności, a także przyjaznemu – angażującemu wszystkie zmysły – charakterowi  jest atrakcyjna zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Informacje prezentowane w platformie zostały skupione w czterech liniach kolorystycznych, bezpośrednio odpowiadających kluczowym obszarom życia ludzi: czerwony oznacza majątek, żółty symbolizuje życie, zieleń to kolor turystyki, natomiast niebieski jest związany ze zdrowiem. Zdrowie jest linią wiodącą z uwagi na to, że kampania edukacyjna Signal Iduna zbiega się w czasie z wprowadzeniem nowoczesnego, gwarantującego zarówno leczenie ambulatoryjne jak i szpitalne, produktu zdrowotnego – „Pełnia Zdrowia”. Kolory to jedyny klucz, ułatwiający korzystanie z platformy edukacyjnej, dlatego też zwiedzający obiekt będą mogli odkrywać poszczególne informacje w dowolny, najwygodniejszy dla siebie sposób. 

Kampania będzie realizowana od czerwca do listopada br. Platforma Edukacyjna Signal Iduna odwiedzi w tym czasie największe wydarzenia plenerowe, organizowane w wybranych regionach kraju. Najbliższe imprezy, którym będzie towarzyszyła platforma Signal Iduna odbędą się w Krakowie, Warszawie oraz Gdańsku. Biorąc pod uwagę tradycję oraz popularność tych wydarzeń – rokrocznie gromadzących wiele tysięcy uczestników, można spodziewać się, że kampania edukacyjna Signal Iduna obejmie swoim zasięgiem szerokie grono odbiorców. 

Interaktywna Platforma edukacyjna ma za zadanie informować oraz w przyjazny sposób edukować aktualnych oraz potencjalnych klientów Signal Iduna, w całej Polsce. Chcemy, aby nasza kampania dotarła nie tylko do mieszkańców dużych miast gdzie dostęp do informacji jak i szerokiej oferty produktowej jest łatwiejszy. Wierzymy, że bardzo potrzebne jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom ludzi w mniejszych ośrodkach, którzy poszukują produktów dla siebie, jak również tych, którzy o nich nie wiedzą, a powinni mieć prawo wyboru niezbędnej ochrony dla swojej rodziny. Dlatego też nasza platforma będzie eksponowana podczas różnorodnych wydarzeń kulturalnych organizowanych w wybranych regionach Polski – dodaje Sylwia Mikiel Kierownik Marketingu i PR Signal Iduna Polska.
Źródło: SIGNAL IDUNA

Signal Iduna ubezpieczenia 2009-06-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: Signal Iduna ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

Magdalena Suchanek

Magdalena Suchanek

Dyrektor zarządzający, Euro Bank SA Magdalena Suchanek…

Dorota Szostek-Rustecka

Dorota Szostek-Rustecka

Dyrektor Biura Prasowego, Citi Handlowy Dorota Szostek-Rustecka…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców