PRNews.plWiadomościLudzieSignal Iduna z nowy kierownikiem ds. marketingu i PR oraz rzecznikiem prasowym
1 lipca 2014 r. Patrycja Wojdyga, dotychczas Specjalista ds. Marketingu Signal Iduna, objęła funkcję kierownika ds. marketingu i PR oraz rzecznika prasowego Ubezpieczyciela. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Gołębiewskiego, który z końcem czerwca rozstał się z Signal Iduna, a od lipca pracuje w PKP Polskie Linie Kolejowe SA jako Dyrektor Projektu ds. Komunikacji.
Patrycja Wojdyga jest związana z Signal Iduna od ponad 10 lat. W nowej funkcji będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe i PR Ubezpieczyciela, pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego.
Sprawdź także:
21.11.2024 (12:27)
– informacja prasowa
Bank Pekao finansuje przejęcie lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce
Bank Pekao finansuje przejęcie 55 proc. udziałów w spółce Nice To Fit You (NTFY), jednego z liderów branży food …
21.11.2024 (12:22)
– informacja prasowa
Dla 40% Polaków zakup auta jest poza ich zasięgiem finansowym
21% Polaków przyznaje, że stać ich na nowy samochód, choć połowa z nich nie wyda na ten cel więcej niż 80 tys. zł. …
21.11.2024 (12:16)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż poprzednia Gwiazdka. Wydatki związane z organizacją obchodów …
20.11.2024 (18:44)
– informacja prasowa
Visa jest partnerem tytularnym FIS Snowboard Alpine World Cup
FIS Snowboard Alpine World Cup rozpoczyna sezon 2024/25 z nowym wsparciem. Dziś FIS i Visa, jeden ze światowych …
20.11.2024 (18:37)
– informacja prasowa
Credit Agricole ocenione przez Fitch na A+
Agencja ratingowa Fitch Ratings przyznała Credit Agricole Bank Polska S.A. długoterminowy rating podmiotu (LT IDR) …
20.11.2024 (18:33)
– informacja prasowa
Polskie banki i ich klienci zainteresowani udziałem w procesach odbudowy Ukrainy
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Związek Banków Polskich (ZBP) zaprezentował wyniki badania dotyczącego …