SIX Payment Services, agent rozliczeniowy oferujący rozwiązania na każdym etapie tworzenia wartości w bezgotówkowym obrocie płatniczym, rozszerza współpracę z PKP Intercity o nowe usługi.
Od stycznia 2013 r. SIX Payment Services obsługuje transakcje dokonywane za pomocą kart płatniczych u konduktorów, w pociągach PKP Intercity. W kwietniu 2013 współpraca została rozszerzona o usługę DCC (Dynamic Currency Conversion) – umożliwiającą posiadaczom kart zagranicznych płatność w ich własnej walucie.
Drużyny konduktorskie PKP Intercity są wyposażone w podręczne sprzedażowe PDA zintegrowane z pinpadami dostarczonymi przez SIX Payment Services. Dzięki takiemu rozwiązaniu podróżni mogą kupić bilet w pociągu, za pomocą kart Visa, MasterCard, VPay, Maestro, Diners Club, Discover, JCB. Integracja terminali PDA z rozwiązaniami agenta rozliczeniowego jest nowością w polskim systemie transportu publicznego, zapewniającą najwyższe bezpieczeństwo i szybkość transakcji.
– Możliwość płatności za bilet kartą na pokładzie pociągu i rozszerzenie rozwiązania o usługę DCC to duże ułatwienie dla naszych klientów – mówi Marcin Celejewski, członek zarządu ds. handlowych PKP Intercity.
Obecnie współpraca jest rozszerzana o kolejne usługi, jak płatności zbliżeniowe. – Już wkrótce wszyscy podróżujący składami PKP Intercity będą mogli płacić zbliżeniowo, czyli jeszcze szybciej i wygodniej – dodaje Marcin Celejewski.
– Wdrożenie usług w PKP Intercity to przykład skutecznej realizacji strategii SIX Payment Services, zakładającej zacieśnianie relacji między akceptantami płatności kartowych a ich klientami – mówi Paweł Markowski, Country Manager Poland, SIX Payment Services.
SIX Payment Services oferuje indywidualne i kompleksowe rozwiązania w zakresie płatności bezgotówkowych m.in. dla transportu, handlu detalicznego, branży hotelarskiej i restauracyjnej, handlu elektronicznego, parkingów oraz stacji paliw.
Źródło: SIX Payment Services
