Powołany do życia rok temu serwis prezentował początkowo na swojej stronie jedynie 30 sklepów oferujących sprzęt komputerowy. Z czasem wzbogacił swą ofertę o kolejne działy, nierzadko biorąc pod uwagę życzenia i sugestie użytkowników strony. Obecnie setka prezentowanych sklepów internetowych pogrupowana jest w osiem kategorii: komputery, foto, RTV, AGD, telefony, perfumy, książki, ogród. Do najbardziej rozwiniętych i cieszących się największą popularnością należą trzy pierwsze z nich. Wszystkie kategorie natomiast są systematycznie uzupełniane o kolejne sklepy i produkty.
Pomysłodawcami witryny są bracia – 27-letni Mariusz i 24-letni Tomasz Janiszewscy, informatycy z Wrocławia. Idea stworzenia porównywarki cen narodziła się w ich głowach kilka lat temu, jednak projekt z różnych powodów doczekał się realizacji jesienią ub.r. Dziś zgodnie twierdzą – było warto. W zeszłym miesiącu portal odwiedziło 240 tysięcy osób (wg. Stat.pl/PBI), klikając w ponad 3 miliony stron. To duży przeskok, biorąc pod uwagę, że zaraz po uruchomieniu serwisu stronę odwiedziło ok. 27 tys. internautów. Ogólna liczba użytkowników, którzy odwiedzili porównywarkę cen w ciągu 11 m-cy jej istnienia zbliża się powoli do 1 mln. Skapiec.pl traktuje ten wynik jako duży sukces i zapowiada dalszy rozwój – Chcemy przekonać internautów, że wirtualne zakupy mają wiele zalet. Są wygodne, tanie i bepieczne. Wymaga to oczywiście od kupujących pewnej wiedzy, której dostarczenie jest zadaniem naszego serwisu.