W ramach akcji promocyjnej wśród lokalnych społeczności SKOK Ubezpieczenia zaangażowały się we współpracę z Faktem i w prowadzoną przez dziennik akcję „Twoje miasto Twoimi oczami”. Eksperci towarzystwa ubezpieczeniowego wraz z Faktobusem i mobilną redakcją gazety odwiedzają kolejne miasta w Polsce.
Podczas akcji eventowych przedstawiciele SKOK Ubezpieczeń informują mieszkańców miast o ofercie ubezpieczeniowej, przekonując, że posiadanie polisy przynosi realne korzyści, pewność i bezpieczeństwo. – Zależy nam na dotarciu do mieszkańców miast w różnych regionach kraju. Wiele towarzystw ubezpieczeniowych koncentruje swoją promocję w obrębie metropolii, jako SKOK Ubezpieczenia chcemy dotrzeć do odbiorców także w mniejszych, choć niekoniecznie, małych społecznościach – mówi Aleksandra Juszczak, specjalista do spraw PR SKOK Ubezpieczeń.
SKOK Ubezpieczenia prowadzą akcję promocyjną z dala od metropolii i angażują się także w edukację najmłodszych. Pierwszy z serii pięciu eventów miał miejsce 11 sierpnia br.
w Kołobrzegu. Kolejnymi miastami, które odwiedzą będą Kraśnik, Pułtusk, Oleśnicę i Tarnów. Za koordynację akcji odpowiada agencja Apella.
Źródło: SKOK