Czy jest możliwe przeprowadzenie kampanii marketingowej startupu nie mając dużych środków finansowych? – Trzech studentów chce udowodnić, że tak.
Comparo, tak nazywa się projekt, będzie pierwszą w Polsce porównywarką cen i jakości usług szkoleniowych. Chociaż start serwisu jest przewidziany na 8 listopada, już teraz wystartowała kampania marketingowa: ”Głównym celem naszej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Comparo oraz udowodnienie, że można to zrobić bez dużych nakładów finansowych. Nasz budżet, jako studentów, jest mocno ograniczony i braki finansowe musimy nadrabiać ciężką pracą.” – wyjaśnia Jakub Łączkowski, współzałożyciel Comparo, student zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Są już pierwsze sukcesy, do kampanii przyłączyły się trzy firmy: Fun.pl, Tolle.pl oraz OkularywSieci.pl.
Jednym z najważniejszych elementów nie tylko kampanii reklamowej, ale także działalności serwisu będzie obecność w Social Media, czyli polskich i zagranicznych serwisach społecznościowych. Najważniejszą rolę w promocji Comparo odgrywa Facebook. Dzięki współpracy z Fun.pl na profilu Comparo będzie dostępna aplikacja, za której pomocą użytkownicy zainteresowani rozwojem będą mogli wziąć udział w konkursie. Zadanie jest proste, wystarczy dołączyć do Newslettera oraz wymyślić hasło na koszulkę firmową Comparo.pl. Najlepsze pomysły z każdego tygodnia zostaną nagrodzone bonami do sklepów Empik, książkami dotyczącymi rozwoju i biznesu ufundowanymi przez księgarnię Tolle.pl oraz drobnymi gadżetami od Comparo. Ich autorzy powalczą także o nagrodę główną, bon ufundowany przez firmę optyczno – okulistyczną OkularywSieci.pl.
Na fanów czekają również książkowe nagrody za aktywność. Działania prowadzone w serwisie Facebook będą wspomagane przez Blog Comparo (www.blog.comparo.pl) oraz konta w innych serwisach społecznościowych, w tym NK.pl, Blip.pl, Flaker.pl oraz Twitter.com.
Źródło: Comparo