SkyCash zakończył emisję akcji skierowaną do swoich klientów. W ramach emisji użytkownicy SkyCash złożyli ponad 6 tys. zapisów, a suma wpłat osiągnęła ponad 2,9 mln złotych.
Środki z emisji akcji zostaną wykorzystane na przygotowanie nowej aplikacji SkyCash, rozwój usług i zespołu oraz projekty w obszarze smart city. Spółka rozpoczęła już nowe rekrutacje, aby szybciej zrealizować swoje plany. Zachęcona sukcesem obecnej emisji, spółka myśli już o kolejnej emisji na początku przyszłego roku. W przyszłości SkyCash chce jeszcze bardziej premiować aktywnych użytkowników swojej aplikacji, aby wspólnie z nimi i dla nich, rozwijać swoje usługi.
SkyCash przeprowadził emisję w formie crowdfundingu, wykorzystując przygotowany dla tego celu system. Emisja była prowadzona w aplikacji SkyCash, gdzie użytkownicy mogli zapoznać się z parametrami emisji, wymaganymi dokumentami, odpowiedziami na najczęściej zadawane oraz przejść krótki proces kończący się wpłatą i wysłaniem formularza zapisu na akcje.
W najbliższych planach spółki jest udostępnienie swojej platformy crowdfundingowej dla innych podmiotów, które będą chciały prowadzić emisje, także wśród użytkowników aplikacji SkyCash.
Źródło: SkyCash