Sodexho Pass Polska rozpoczęła pilotażowy projekt wprowadzający innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie służące budowaniu lojalności partnerów biznesowych i konsumentów – Performance Suite.
Jest to platforma internetowa, dzięki której można projektować, komunikować, zarządzać oraz weryfikować efektywność programu motywacyjnego lub lojalnościowego. Performance Suite przeznaczony jest dla managerów marketingu, trade marketingu i sprzedaży. Rozwiązanie będzie dostępne w ofercie Sodexho Pass od początku czerwca.
Performance Suite umożliwia określenie rodzaju programu lojalnościowego lub motywacyjnego, jego celów oraz uczestników, a następnie zarządzanie nim on-line podczas jego trwania. Dzięki aplikacji można stworzyć stronę dedykowaną konkretnemu programowi, firmie czy produktowi, wysyłać zaproszenia do udziału w programie oraz na bieżąco śledzić postępy jego uczestników. Uczestnicy nagradzani będą poprzez przyznawanie punktów, które będą mogli wymienić na dowolna nagrodę z katalogu nagród, w którym znajdą się m.in. kupony, nagrody rzeczowe takie jak sprzęt RTV AGD czy wina, a także wycieczki, zestawy Vivabox itp. Organizator akcji może analizować efekty akcji, zwrot z inwestycji oraz korzystać ze statystyk i wykresów tworzonych automatycznie w systemie. Dzięki takiemu rozwiązaniu organizator ma pełną kontrolę nad budżetem.
„W trudnej sytuacji gospodarczej firmy powszechnie realokują swoje budżety marketingowe – tj. rezygnują z kosztowych kampanii reklamowych jednocześnie szukając możliwości efektywnego kosztowo wsparcia sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi BTL. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest Performance Suite – narzędzie, które zapewnia elastyczność – zarówno w doborze narzędzi motywacji, jak i w doborze nagród, które obejmują rozwiązania kuponowe, dowolne nagrody rzeczowe, a zarazem umożliwia podniesienie poziomu sprzedaży zarówno w krótkiej jak i długiej perspektywie.” – komentuje Beniamin Schon, Kierownik Kategorii Motivation Sodexho Pass Polska. „Rozwiązanie Performance Suite zostało dotychczas wdrożone w Belgii, gdzie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem. Oprócz Polski jest obecnie wdrażane przez Grupę Sodexho w USA, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Jestem przekonany, że narzędzie spotka się z dużym zainteresowaniem rynku i będzie stanowiło doskonałe uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty” – dodaje.
Źródło: Sodexo Pass Polska