Sodexo Pass Polska – ekspert i doradca w zakresie budowania systemów motywacyjnych dla pracowników – rozpoczyna jesienną kampanię informacyjno-reklamową. W jej ramach Sodexo promuje usługi doradcze w zakresie optymalizacji budżetów świadczeń socjalnych oraz rozwiązania służące budowaniu lojalności pracowników. Kampania ma charakter multimedialny. Została przygotowana przy współpracy z domem mediowym Mindshare oraz agencją reklamową Peppermint.
Jesienna kampania Sodexo Pass Polska obejmuje tytuły prasowe (m.in. Gazetę Wyborczą, Gazetę Prawną oraz Rzeczpospolitą) oraz elektroniczne (e-gospodarka.pl, gazetaprawna.pl, szkolenia.com, prawo-pracy.com, nowoczesnafirma.pl i inne). Celem wzmocnienia doradczo-informacyjnego charakteru podejmowanych działań, firma przygotowała również mailingi oraz e-mailingi. Z kolei we współpracy z portalami bankier.pl oraz money.pl zaplanowane zostały działania z wykorzystaniem nowoczesnego narzędzia RSS. Informacje o ofercie firmy będą również dostępne w nowym, dedykowanym serwisie internetowym: www.prezenty.sodexo.pl. Firma zaplanowała również kampanię informacyjną we współpracy z serwisem Onet.pl, na którym w ramach specjalnej zakładki w dziale Biznes portalu prezentowane będą eksperckie teksty poradnikowe poruszające tematykę świadczeń pozapłacowych dla pracowników.
„Optymalizacja kosztów pracowniczych jest kluczowym zadaniem przedsiębiorstw w tym roku. Dlatego w najnowszej kampanii – oprócz oferowanych przez nas rozwiązań takich jak karty i kupony, czy Vivabox – postanowiliśmy mocno zakomunikować doradczy charakter naszych usług, które są kluczem do odpowiedniego doboru narzędzi służących motywowaniu pracowników” – mówi Magdalena Słomczewska, Senior Product Manager, Sodexo Pass Polska.
Źródło: Sodexo Pass Polska