Solemis przygotuje zlokalizowaną, polską wersję programu oraz zajmie się jej dystrybucją poprzez stworzoną przez siebie sieć partnerską zajmującą się implementacją programu u klientów. Polska wersja programu dostępna będzie w październiku 2005 roku.
Orientacyjny koszt programu z licencjami na 10 użytkowników analitycznych i 50 użytkowników
on-line to ok. 16 tys. euro netto.
Na całym świecie z systemu korzysta obecnie ponad 750 firm (46.000 użytkowników), z czego 500 przedsiębiorstw w samej Europie (29 .000 użytkowników). Wśród klientów referencyjnych firmy znajdują się m.in. skandynawskie linie lotnicze SAS, Daimler Chrysler, XEROX i wiele innych.
Gdyńska firma Solemis Group SA (dawniej Great Plains Polska SA) i duńska firma TARGIT podpisały umowę na lokalizację i dystrybucję w Polsce aplikacji TARGIT Analysis Suite – rozwiązania z obszaru Business Intelligence umożliwiającego decydentom na wszystkich szczeblach zarządzania wielowymiarową analizę danych i uzyskanie natychmiast całościowego obrazu sytuacji w firmie za bardzo przystępną cenę.
Zgodnie z umową, Solemis jest jedynym przedstawicielem duńskiej firmy TARGIT w Polsce i jest odpowiedzialny za przygotowanie zlokalizowanej, polskiej wersji programu oraz jej dystrybucję. Solemis będzie również tworzyć sieć partnerską zajmującą się implementacją programu u klientów. Polska wersja programu dostępna będzie w październiku 2005 roku.
Nowoczesna technologia aplikacji TARGIT oparta jest o sztuczną inteligencję, co powoduje, że tworzenie raportów i analiz odbywa się wręcz intuicyjnie, w sposób szybki i dynamiczny. Unikalna metoda „przeciągnij i upuść” (Magic Drop) umożliwia zastosowanie do aktualnej analizy lub raportu, parametrów z innej, wcześniej przygotowanej analizy lub raportu. Użytkownik oszczędza swój czas dzięki możliwości nałożenia jednej analizy na drugą.
Wyjątkową cechą na rynku rozwiązań BI, jaką posiada TARGIT jest wielojęzykowość. Każdy użytkownik może wybrać preferowany przez siebie język, co spowoduje, że aplikacja automatycznie zaczyna pracować w tym języku.
Cena oraz interaktywny, bardzo przyjazny dla użytkownika interfejs, opatentowany przez producenta oprogramowania, sprawiają, że TARGIT to rozwiązanie BI dla każdego. Jego cena i przyjazność powoduje, że po TARGIT sięgają także małe i średnie firmy.
Dane wyświetlane są w bardzo czytelnej, graficznej formie, a inne interaktywne cechy (np.: obiekty 3-D), sprawiają, że analizy stają się bardziej interesujące. Funkcja łatwego zagłębiania się w dane przy pomocy jednego kliknięcia jest wbudowana w oprogramowanie, nie wymaga ona żadnego dodatkowego software’u i jest także dostępna dla wszystkich użytkowników.
Ponadto wszystkie informacje mogą być przeglądane, analizowane i przedstawiane w postaci raportów z poziomu przeglądarki internetowej.
„TARGIT Analysis Sutie to naprawdę rewolucyjne podejście do analizy danych biznesowych”, mówi Ryszard Sadowski, prezes Solemis Group SA. „Są tego trzy główne powody: korzystanie z programu jest od razu zrozumiałe dla wszystkich osób podejmujących decyzje, gdyż operuje pojęciami czysto biznesowymi, używanymi przez nich na co dzień oraz, co szczególnie ważne w Polsce, szybkość implementacji i cena systemu – mniej więcej dwukrotnie niższa od porównywalnych funkcjonalnie, systemów tego typu”.