Jest to najwyższe tempo wzrostu na tym rynku biorąc pod uwagę, że przychody te nie są spowodowane zakupem podmiotu czy znaczącym zwiększeniem liczby stanowisk. Jest to organiczny wzrost wynikający ze zdolności pozyskiwania nowych klientów, zwiększania skali biznesu z obecnymi klientami, z wdrażania innowacyjnych usług, wreszcie z umiejętności profesjonalnego zarządzania rozproszonymi call centers – powiedziała Katarzyna Swatowska – dyrektor marketingu i PR.
Firma posiada dwa call centers o łącznej liczbie 400 stanowisk. Właściciel Call Center Poland, Communication One, Inc planuje jeszcze w 2006 następną inwestycję w call center z 250 stanowiskami. Grupa Communication One posiada obecnie 674 stanowisk call center w Polsce.
W 2005 roku z usług Call Center Poland skorzystało 167 firm, w tym 94 nowych klientów. Przeprowadzono 190 różnych projektów wykorzystujących technologie call center (w statystykach nie podano liczby klientów i projektów działów EffectiveDirectSales i TelecomSolutions).
Bardzo dobre wyniki w pierwszym roku działalności osiągnął dział Researcher by Call Center Poland, specjalizujący się w badaniach rynku CATI. Przeprowadził on prawie 36 tysięcy wywiadów, co stawia nas w pierwszej dziesiątce agencji badawczych pod względem liczby wywiadów zrealizowanych metodą CATI (porównanie do rankingu PTBRIO).
Kolejny specjalistyczny dział Pharma Solutions by Call Center Poland, dedykowany rynkowi farmaceutycznemu współpracował z 9 firmami, przeprowadzając m.in. wdrozenia i obsługę programów motywacyjnych, kampanie wspomagające badania kliniczne.
Pierwsze w Polsce wielojęzyczne call center Call Center Poland dwukrotnie zwiększyło swoje przychody obsługując 60 projektów w kilkunastu językach.
Call Center Poland w ramach usługi Business Process Outsourcing (BPO), dokonuje poprawy efektywności procesów związanych z kontaktami firmy z klientami. Efektem tej współpracy jest podniesienie jakości usług, a tym samym wzmocnienie lojalności klientów. Wdrażamy efektywne procedury zarządzania kontaktami, wykorzystujemy technologię, skalę i wieloletnie doświadczenia Call Center Poland.