Kierowcy, którzy zadzwonią do Link4 i otrzymają ofertę na ubezpieczenie w zakresie OC i AC swojego samochodu, a nie zdecydują się na zakup polisy, uzyskają możliwość skorzystania z bezpłatnego ubezpieczenia mini Program Pomocy 24 na okres sześciu miesięcy. Oferta jest ważna do 4 lutego 2005 roku.
Mini Program Pomocy 24 to ubezpieczenie assistance, które zapewnia całodobową pomoc na terenie całego kraju w przypadkach unieruchomienia samochodu, w wyniku zdarzeń, rozumianych jako: wypadek, kolizja, pożar, wandalizm, bądź włamanie. Polisa mini Programu Pomocy 24 zapewnia bezpłatną naprawę samochodu na miejscu zdarzenia, jeśli jest to technicznie możliwe lub bezpłatne holowanie i parkowanie uszkodzonego samochodu do wysokości kwot określonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia. Dodatkowo klienci uzyskają możliwość uzyskania informacji o lokalnych warsztatach napraw samochodowych. Skorzystanie ze świadczeń mini Programu Pomocy 24 nie jest ograniczone żadnym limitem odległości miejsca zdarzenia od miejsca zamieszkania właściciela samochodu. Oznacza to, że ochrona ubezpieczeniowa obejmuje także te zdarzenia, które zaszły na przykład bezpośrednio pod domem klienta.
Kierowcy, którzy do 4 lutego zechcą zapoznać się z ofertą ubezpieczeń AC i OC w Link4, będą mogli przez okres następnych sześciu miesięcy korzystać z mini ochrony Link4 i w razie nagłego przypadku, określonego w ogólnych warunkach ubezpieczenia, uzyskać natychmiastową pomoc na miejscu zdarzenia. Pozwoli im to bezpośrednio poznać i sprawdzić jakość usług świadczonych przez Link4.
„Stale udoskonalamy ofertę Link4, aby zapewnić naszym klientom jak najlepszy poziom obsługi. Jesteśmy w stanie niemal natychmiast udzielić pomocy naszym klientom na miejscu wypadku. Akcja „Sprawdź nas!” skierowana jest do kierowców, którzy nie zdecydowali się na zawarcie ubezpieczenia OC i AC, ale do nas zadzwonili i otrzymali ofertę na te ubezpieczenia. Chcemy dać im w ten sposób możliwość poznania serwisu oferowanego przez Link4.
„Sprawdź nas!” ma na celu umożliwienie naszym potencjalnym klientom bezpłatnego „przetestowania” usług Link4 w nagłych przypadkach oraz poznania procesu udzielania pomocy i likwidacji szkód w modelu ubezpieczeń direct”, powiedziała Zofia Dzik, kierująca Link4 TU SA.
Link4 współpracuje z ponad tysiącem holowników działających na terenie całego kraju. Standardy wprowadzone przez Link4 zapewniają dotarcie holownika na miejsce wypadku w czasie nie dłuższym, niż 30 minut od momentu zgłoszenia. Klient ma możliwość zgłoszenia szkody w Link4, z dowolnego miejsca w kraju, pod warszawskim numerem telefonu 444 44 44, czynnym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.