Przesłanie „Sprawdzone na bank” określa korzyści jakich oczekiwać mogą klienci GETIN Banku – bank chce zaoferować proste i sprawdzone produkty – najlepsze z tych, jakie są dostępne na rynku. Chce ułatwić klientom podejmowanie decyzji, ponieważ wnikliwie obserwuje konkurencję, analizuje oferty innych banków i proponuje tylko to co dobre i sprawdzone.
– Getin Bank wyróżni się wykorzystując najbardziej oczywisty argument: wszyscy chcą mieć pewność, że wybrali najlepiej. – mówi Jolanta Bogusz, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR. – Dzięki tak wyrazistemu pozycjonowaniu GETIN Bank ma szansę stać się bankiem pierwszego wyboru.
Chcemy uplasować się w czołówce banków oferujących produkty dla klientów indywidualnych (consumer finance). – dodaje dyr. Jolanta Bogusz – Zależy nam na pozyskaniu klientów niezbyt zamożnych i na dorobku.
Telewizyjny spot reklamowy jest oparty na pomyśle kreatywnym, zdecydowanie wyróżniającym się wśród innych reklam bankowych. Dynamiczny film akcji, utrzymany w stylistyce lat 70-tych, zaczyna się napadem na bank, później napięcie rośnie, aż do zaskakującej puenty. Produkty bankowe promować będzie prosta animacja, która stanowić może zarówno integralną część filmu, jak i tzw. closer, umieszczony pod koniec bloku reklamowego, wzmacniający przekaz dotyczący produktu.
Kampania w mediach potrwa do stycznia i obejmować będzie spoty telewizyjne, radio oraz outdoor. Wsparciem będą materiały BTL, wyeksponowane w oddziałach GETIN Banku.
W pierwszym etapie kampanii promowana będzie karta kredytowa GETIN Banku. Przekaz reklamowy eksponuje jej dwie najważniejsze zalety: bezprowizyjne wypłaty z bankomatów w kraju i na świecie oraz powszechną dostępność – już od 650 zł. dochodu netto miesięcznie
( dla karty Visa Silver). Nie bez przyczyny więc hasło promujące kartę brzmi „Ona jest bez zarzutu”. O wszystkich korzyściach wynikających z używania naszej karty kredytowej informować będą ulotki i plakaty dostępne w oddziałach GETIN Banku.
Równocześnie od 19 września realizowana jest w prasie kampania atrakcyjnie oprocentowanych depozytów GETIN Banku (4,75% – lokaty 3 mieś. w PLN, oraz 4% lokata roczna w USD). Forma graficzna, jak i przekaz są maksymalnie proste.
Autorem koncepcji kreatywnej jest warszawska agencja reklamowa DougFaberFamily, spoty telewizyjne i radiowe wyprodukowało OTO Film Studio. Media zaplanował dom mediowy – Maxus Media (członek Grupy MediaAdge CIA).
Wsparciem dla sieci sprzedaży GETIN Banku będzie uruchomiona od początku kampanii infolinia: 0 801 131 131. Pod tym numerem kilkudziesięciu konsultantów, od poniedziałku do piątku od 8 do 22 i w soboty od 8 do12 udzielać będzie szczegółowych informacji o produktach.