MyPhone, producent telefonów komórkowych należący do Grupy Kapitałowej TelForceOne podsumował trwającą od ponad roku współpracę z Jeronimo Martins Distribution, operatorem sieci dyskontów Biedronka, będącej największą siecią detaliczną w Polsce. Wartość sprzedanych do Biedronki aparatów marki myPhone w okresie od 3 kwietnia 2009 roku do 1 kwietnia 2010 roku wyniosła 7.567 tys. zł.
Długoterminowa współpraca jest możliwa dzięki dobremu dopasowaniu oferty aparatów myPhone do potrzeb klientów Biedronki. Wśród aparatów marki myPhone dostępnych w dyskontach Biedronka największą popularnością cieszą się modele z technologią Dual Sim on Line oraz telefony z odbiornikiem telewizji analogowej. Aparaty myPhone są sprzedawane w ofercie tuBiedronka (MVNO).
Rzetelny partner zarządzający rozbudowaną siecią sklepów popularnych na polskim rynku detalicznym to jeden z kluczowych czynników powodzenia naszego biznesu. Dzięki temu docieramy z aparatami myPhone bezpośrednio do Klienta mając pewność, że produkty, które oferujemy, spotykają się z zainteresowaniem i solidną obsługą – mówi Sebastian Sawicki – Prezes Zarządu myPhone Sp. z o.o.
Spółka myPhone osiągnęła w roku 2009 przychody w wysokości 19,9 mln zł sprzedając łącznie 113 tyś. aparatów komórkowych. W 2009 roku przychody Grupy Kapitałowej TelForceOne wyniosły 105,5 mln zł, EBITDA ukształtowała się na poziomie 8,2 mln zł, a zysk netto na poziomie 1,9 mln zł.
Przychody ze sprzedaży portugalskiej Grupy Jeronimo Martins za rok 2009 wyniosły 7,3 mld EUR, z czego 50,9 % stanowiła sprzedaż detaliczna w Polsce. Grupa zarządza w Polsce siecią 1.500 placówek.
Źródło: Euro RSCG Sensors